Sista dagen

Sista dagen i Sthlm och jag ska ner på stan och hitta SKOR!!! Hur allt ska rymmas sen är ett senare problem, som vi tar hand om i morron.. :P

I lördags hängde jag med några Västeråsare på äventyr. En helt rolig dag. :)
På kvällen var jag hos Manne och Jack. Käkade supergod middag. Sen slöt vi upp me nåra andra o gick ut på Little Persian, som ligger på Söder.

Jag och Ida drömmer tydligen likadana drömmar. Igårnatt drömde Ida att vi var och forsrännde igen. Och att det t o m gick ännu värre än sist, för den här gången flög vi iväg och landade i träd.
Inatt drömde även jag att vi var och forsrännde. Men denna gång gick det bra. Vi klarade "skräcken" galant. Iofs, så va den superliten.. :(
Varken jag eller Ida kommer nog någonsin forsränna igen.

Ojsan hoppsan nu är klockan mycket. Måste skynda mig.
Ska till Manne sen oxå. Hämta min nya telefon (yippie) och mina skor som jag tydligen glömt där, fastän att jag var bombsäker på att jag tog med mig dom.. En virrhöna e vad jag är.. :P

Kommentarer
Postat av: ida m

hahah helt sjukt med våra drömmar :) Men hörrö vad har du nu raggat upp för en telefon då?!
Pussen o kramen!

2007-10-16 @ 19:59:24
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pippi

Hello sis!
Trist att ni inte vill forsränna nåt mer. Jag tyckte det var superkul o skulle lätt göra det igen! :D
Tycker det är bra att du kommer hem idag. Har saknat dig.
Hoppas vi hinner ses ikväll. Puss puss!

2007-10-17 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0