Ikea & shoes

Är lite irriterad över att min dator inte vill fungera. Nu när jag tänkte skaffa internet och allt. Just typiskt. Men det sägs att det kan gå att fixa. Matte har varit o kikat o han hade visst nån liten idé hur man kan lösa problemet, så förhoppningsvis har jag en fungerande dator med internet inom en framtid.

Nu är sommaren VERKLIGEN borta. Den kom, stannade i si sådär en dag och gick för att lämna plats åt hösten. Då får vi se hur länge hösten tänkt stanna innan vintern kommer.

Mina pengar är slut och det är jättetråkigt. Men jag vet precis vem jag har att skylla. Den där lilla skurken som for till Ikea förra veckan. För övrigt en trevlig resa. Jag, mamma och en bunt tanter i bussen. Tanterna var väldigt högljudda o fnittriga, skulle fika hela tiden och bussen tog typ världens längsta paus för att dom skulle kunna röka och gå på toa. Helt dyrbar tid som vi skulle kunna använt på Ikea. Men jag o mamma fick iaf hela baksätet för oss själva. Det vill säga 9 säten, LYX! :)
Blev en hel del shopping:

 

Bland annat den här tv-bänken (fast med ben) och 2 lackbord.
Sen en jäkla massa krims krams som bara dimper ner i vagnen.


Sue-Ellen ELLEN FREJA

Dom här 3 par skorna råkade oxå inhandlas. Fast inte från Ikea förstås.
Sen blev det såklart en tripp över till Finland, och där vet vi väl alla vad man kan handla? :)
Så nu är man pank. Bara att vänta på nästa löning I guess... :/

Sen verkar det som jag dragit på mig en förkylning. Just typiskt. Undrar om jag har feber. Ska inte kolla. :) Vill inte få det bekräftat ifall det skulle vara så...

And that's it for today! Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0