Onsdag

Det har hänt en så mystiskt rolig sak, verkligen konstig, men tyvärr kan jag inte berätta om det. hahaha. Och då kan man ju fråga sig varför jag skriver A men inte B. Ja, för nånting måste jag väl ha att skriva. Haha. Och dessutom vet redan flera av ni som läser vad jag pratar om.

Sitter hemma hos Pia och dricker te. Kärlekste för att vara mer exakt. Nyss fick jag ris för att jag glömt påpeka hennes nya frisyr. Oops. Ska verkligen vara mer uppmärksam i fortsättningen.

Imorgon har jag mkt att se fram emot. Tjejtripp med mamma och Pia till Piteå för SHOPPING!! Wohooo!
Det andra jag har att se fram emot är att jag och Joanna ska på bio. Längesen jag sist var det så det ska bli himla kul.

På fredag ska jag kolla upp min rygg. Ojojoj

Här kommer lite bilder:

image371
Jag o Vickan, som kände för lockar den kvällen
image372
Resultat = galet!
image373
Nästa helg, jag o Lina innan krogen
image374
Boss som sover och är söt som vanligt


Nej nu ska jag hem och städa, man vet aldrig när man kan få oväntat besök. Hahaha

Kommentarer
Postat av: idos!

nämen, har lina o du nästan samma frilla :D sweet!

2007-09-27 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0