Pics

ojoj 2 blogginlägg på samma dag. Kors i taket! La just in en massa bilder på datorn, så det får bli lite av en bild-blogg nu igen. :)

 Jens o Mias söta Sigge :)
 Johan o Millans gulliga Wille :)
 Busfröna Lisa o Elsa som har hittat makaroner


Boss

 Bosse på sängen
 Bosse i sko
 Bosse i korg
Han hinner vara överallt den lilla krabaten. :)



Och så blev det fest på Floran

 Boss o Ida fick vara me
 Ida (linslusen med den nya frillan) och jag
 Linnea
 Vickan o jag
 Nån som var på riktigt bushumör
 för att sedan slockna på sängen
 Då var det Idas tur att busa

Joanna var oxå med den kvällen, men hon vägrade vara med på bild. :P



Nästa fest var hos Denise

 Värdinnan
 Vi såg ett nygift par utanför Monaco. Nicke (lite överförfriskad) kläcker ur sig "Nämen titta så gulligt, dom är ju jättesnälla" Ok, då vet vi.. haha :P
 Nick o Vick, likadana miner.. Cute!
 Dimmsan lite ledsen?
 Trion
 Jag. Och det va riktigt kallt! Men vi satt ändå ute på balkongen hela kvällen
 Vi såg en polisbil oxå.
 Till slut valde vi att gå in



 Den enda bilden som togs på Ikea. Mamma



Neas fest

 Nea
 Lisa o jag. (jag har ny frilla förresten)
 Janina o Lisa


Fest med krulltottarna


 2 brudar som verkligen satsade på lockar den kvällen
 Resultatet har vi här
 Men jag däremot, satsade på spikrakt, och det gick det med. :)



Ett random:

 Lånade mig en peruk på Statt. Va tror ni om mig som afro?




Nu hade jag inte mer att bjuda på för denna gång. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Pia

alltid najs me bilder. tur att vi fått tillbaka internet så att du kan va här o blogga!
PUSS

2007-09-05 @ 23:54:45
Postat av: Liza

Hallå gumman!!!vilka härliga bilder!!jaaa det är superspännande!!!!kul,ofattbart,hemskt ja allt på samma gång, det blir nog skojjman det är klart att man kommer att sakna all er hemma väldigt mycke!!!vad händer för dig i höst då???kramar sköt om dig

2007-09-06 @ 18:33:15
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: Mli

HAHA Bossen ser ju helt GALEN ut på bilden med tunneln :D

2007-09-10 @ 22:07:43
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: idos

snygga bilder bruden :)

2007-09-10 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0