Städa städa, hela dagen lång

Jädrar vilken härlig träningsvärk man fått sig. Ajaj i benen, men skönt ändå. Nu vet jag ju iaf att jag rört på mig. :)

Jobbet idag gick helt ok. Förutom att jag varit så jäääkla trött. Men det var bara att härda. :) Tiden gick rätt snabbt ändå.
Har städat städat och städat idag på jobbet. Känns så lagom kul.. Lite onödigt att städa någon annanstans än hemma tycker jag. Och jag som hade tänkt göra det just ikväll. Städning hela dagen idag med andra ord. Så kul ska jag ha!

Nyss ringde syrran o sa att hon var hemma hos mig. Trevligt med oväntade gäster men det hade ju varit ännu trevligare om hon dykt upp medan jag var hemma. :) Men nu får Boss iaf nån att leka med tills dess att jag kommer hem. :)



Jaja nu ska jag återgå till hemmet och ta itu med allt. Om jag nu inte stupar det vill säga. :)

Och vem vet, kanske den objudne gästen är kvar? ;)

Kommentarer
Postat av: Pian

men maya.. jag hade inte nyckeln med mig när jag var till dig, så jag kunde inte leka m Boss. :(
Gick hem o var m Matte ist.
Jag är ledig imorgon, ska packa o så inför norrlandscupen 1, men kom förbi o säg hej om du vill!
kram

2007-09-13 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0