Lurar-dan

Jag Måste verkligen skaffa mig en dator snart, så jag kan blogga lite oftare och hänga med på alla andras. Det här är ju kasst ju!

Idag är det första april vilket vi alla vet vad det innebär; Lurar-dagen. Jag har både lurat och blivit lurad, och än är dagen inte slut.

Har faktiskt känts som en riktigt lång dag idag, har hunnit med så mycket.
Gym på morgonen, jobb, en liten stanrunda (köpte en klänning) och nu sitter jag hemma hos Vickan och softar. Verkligen suuuuperhärligt väder. Satt nyss en stund ute på balkongen och njöt av solen.
Hoppas det är fint väder imorgon med, för då är jag ledig. (förhoppningsvis)

image563

Nu ska jag skynda mig hem innan solen gått ner.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken härlig vårbild, Mayo! Och härligt väder var det igår när vi for på gymmet. Jag hoppas jag blir piggare snart så jag kan följa dig på MAXI, men jag vill verkligen bara sova hela tiden nu! Helt sjukt. För annars brukar ju jag bli som ett litet sprallpaket när solen och värmen kommer. Tror nog att jag har fått en släng av feber, men termometern är borta så jag vet inte säkert.
Vi hörs o ses! Puss puss

2008-04-02 @ 10:00:00
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0