Senaste nytt

Igår var jag och Simon ute och åt middag på Balzac för att fira hans nya jobb. Jag åt fläskfilé och han oxfilé. Supergott, supertrevligt och supermysigt. :) Man borde gå ut och äta oftare.

Idag har jag mest varit ute och gått. Har lyckats skrapa ihop 20000 steg. Och eftersom 10000 är mitt mål per dag så kan man ju säga att det var rätt bra.
Åt lunch med Mandan & Tessan. Dom hade lagat ihop en riktigt god lunch må jag säga. :) Efter det tog vi en fika på Waynes, inte heller helt fel.
Ikväll har jag och Lina vart och kollat på Byskegrabbarnas fotbollsmatch mot Ålund. Tyvärr vann Ålund. :/
Sen drog vi till Byske och såg film.
Men jag blev trött och nu sitter jag hemma hos mamma o pappa och ska snart i säng.

Imorgon bär det av mot Lycksele med mamma och mormor. Sen på kvällen får vi se om det blir festligheter eller bara chill.

Godnatt så länge!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!
jag är typ lite peppad på party! :D
Hör av dig när du kommer hem! Puss

2008-04-05 @ 12:42:35
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0