Packpanik

Om det är nån som hatar att packa så är det jag. Jag drar ut på allt till i sista stund så det blir jättestressigt. Kanske inte är nog bra på att strukturera upp det.

Men nu iallafall börjar jag se nåt slags ljus i tunneln.. Det mesta av allt krims krams är nedpackade i kartonger eller i sopsäckar. Och allt ska på olika ställen vid olika tidpunkter.

1. Saker jag ska skicka med Anita o Nino i deras bil. Dom åker lördagmorgon till Sthlm.
2. Saker som jag kan ta i resväska på planet
3. Saker jag kan skicka med mamma när hon ska ner o jobba nästnästa helg
4. Saker jag kan skicka med mamma o pappa när dom kommer o hälsar på med bil
5. Saker jag inte behöver som ska stå i Båtvik till jag behöver dom igen. (möbler o diverse)
6. Saker jag lånar ut till antingen Simon eller Pia o Matte
7. Saker som helt enkelt ska slängas

När jag läser det här så ser det ju faktiskt ut som jag har lite struktur på det hela ändå.. Det svåra är väl kanske att veta vad som ska vart och att packa det smart. Men det är så himla mycket!! Gaaah!

Tur jag har saker att se fram emot iaf..

Middag o party med Pia o Jess på lördagkväll. Är min sista utgång i Skell på lääänge. Pias med för den delen, för till veckan ska hon operera knät och sen ska hon vila vila vila. nej då får man inte dansa så det gäller att passa på på lördag. Ja för då ska vi dansa rejält, det vill jag lova! Wihoo va kul det ska bli!!

Ser fram emot söndag oxå för då har jag städat ur lägenheten klart. Ska bli såå skönt!

På måndag ska jag å Vickan umgås. ser fram emot en kväll med mycket skitsnack! ;)

På tisdag blir det film och mys med Lina å Tessan. :) Kanske middag?

Onsdag blir sista kvällen jag är hemma. Den kvällen ska spenderas med Simon. Helt klart!

Sen är det dags att flytta. Så konstigt. Men jättejättekul.

Så ja, det är som fullt upp nu. Och jag vill ju hinna träffa syrran en massa innan oxå. Ville du ha hämtning från Umeå? När isf? Jag fixar! :)



haha INTE igår... Snarare si sådär 8 år sen.

Kommentarer
Postat av: Pia

hihi, vilken orm alltså! Men nästan lika läskigt är mina långa flätor :P



jadu maya. jag är lite orolig för din packning ja med. en flyttstädning tar ju minst en dag... och då har du bara två packdagar kvar och dessutom så ska du ju jobba! :S

Men det grejar du! Men det får inte bli alltför många datapauser bara.



Ja, jag är också nervös för min operation. Jag vet inte om jag ska sövas, men jag hoppas det!

Vet inte vem som ska hämta mig, men jag kanske vill ha lite sällskap på vägen dit också. Kanske du kan följa med då och hålla handen? Du har ju som hängt med i mina sjukhusturer...

Får fundera på det!



puss puss

2008-08-28 @ 23:45:25
Postat av: Linn

Haha, vilket gammalt kort! Fnissade för mig själv här på jobbet, speciellt åt Pias kamo linne :P



Hoppas det går bra med all packning, snart lyfter vi :D



Visst har du fått in pengarna?



Kramis

2008-08-29 @ 07:35:14
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Men fatta hur coolt mitt linne va! :D

2008-08-29 @ 10:12:16
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi, jag måste också fnissa lite åt den där bilden. Den är så rolig och du ser galen ut Mayo :)

2008-08-29 @ 23:02:01
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag kanske var brun där, men nu är allt borta tyvärr..jag förstår inte hur det går till...jag har inte flagnat men redan bleknat..trist men inte så mkt att göra åt :P Hahha nääe inga lerskinkor för oss :D

2008-08-30 @ 08:46:51
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Liza

hej Babe! vad trist att du inte kommer, men jag förstår om det är mkt att packa! hoppas du njuter också lite av sista tiden hemma,med nära och kära=)hihi kram liza

2008-08-30 @ 09:38:33
Postat av: Anonym

babe! du missade ju årets fest!! simme skötte sig fint!!!hur går packningen??kram liza

2008-08-31 @ 21:21:34
Postat av: Thea

HejHej , undrade bara var någonstans du gör din header ? :D ,

2012-10-25 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0