Parfymerade räkningar...

...har Pia fått. Och JA dom luktar faktiskt parfym.. Skumt!! Men vadå, en liten flört med posten kan väl aldrig vara helt fel? Från Telia!

Igår hade jag borta min telefon väldigt länge utan att ens tänka på det. Det var inte förrän vid middagen då Pia säger att hon råkat skicka ett sms till min telefon av misstag, då började jag fundera var den egentligen var. Vi ringde till den och till slut kunde jag höra ett litet ljud, ifrån KYLSKÅPET. Japp det var där jag lagt den och den var alldeles kall och ledsen. Maya= NOLL koll!

Igår var det fest i vanlig ordning. Hemma hos Vickan o Nicke, oxå i vanlig ordning. Förfesten va roligare än Statt, även det i vanlig ordning.

Här kommer lite bilder



Värdparet Vick & Nick



En alldeles sommarfräsch Pia!



JessiQueen



Enda bilden på mig för kvällen så då får man väl bjuda på den då..



Grabbsen i soffan



Även Lalle o Dimmsan tittade förbi en sväng, fast nyktra

Tack för en trevlig kväll!

Nu återstår det bara att skicka en hälsning till "Senior". Ha det så bra i Göteborg! Kanske kommer och hälsar på om du har tur.

Och jo förresten till dig "Secret" vem du nu än är.. Ang. Sthlm. Har tänkt jobba och bo där ett tag. Bara för att få göra nåt annat ett tag. Mer än så är det inte. :)

Nu blir det hem och ta tag i städning, rensning, sortering och packning igen. Much to do... :)

Kommentarer
Postat av: Senior

Man blir ju rörd Junis=)

Din blogg höjdes ju till skyarna efter detta inlägg=P

2008-08-03 @ 19:35:53
Postat av: Pia

Nice shit! :D

haha, trevligt igår... även med tacos och borttappade mobiler osv. Synd att vi knappt sågs på statt bara. Vad gjorde du hela kvällen? :O

Gillar faktiskt bilden du tog på mig. Ser ju ut som att jag varit i solen litegrann iaf! :)

Imorgon åker vi till härnösand. Ska bli ball.

Vi ses o hörs, sötnos!

2008-08-03 @ 23:13:36
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: jessica

Sthlm måste man ju bara testa på så är det bara =)

2008-08-04 @ 17:35:38
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0