Kräkelikräk

Idag fick jag kräk över hela mig. Det var en mindre trevlig upplevelse som jag helst inte vill uppleva så många fler gånger. Tur jag inte är alltför känslig.
Men stackars barnet som kräktes. Från att ha varit frisk o sprallig hela förmiddagen till superhög feber o sen kräk. Och givetvis var det i mitt knä hon satt i väntan på sin mamma. Plasch sa det bara! Stackarn.. Hoppas hon kräktes pga sin höga feber (för en del barn gör ju det) och inte pga vinterkräksjukan. Tyvärr vill jag nog tro på det senare alternativet eftersom det är just den sjukan som går runt runt runt just nu. Och det lär ju vara det eeenbart för att jag ska ta planet imorgon och föra sjukdomen vidare till Norrland. :-S

Nej usch hoppas jag slipper. Jag vill inte. Inte NU! Jag ser ju såååå mycket fram emot morgondagen. Det är ju så mycket som händer nu i juletider. Och jag vill gärna inte spendera en timme på flygplanstoan.

Undrar hur lång tid det tar innan vinterkräksjukan smittar och bryter ut. Känns lite som att jag bara sitter och väntar på att börja må illa. Men jag FÅR inte tänka så. Nej nu ska jag packa färdigt. Har för övrigt världens packpanik. som vanligt. Hatar att packa. Tänk om jag glömmer nåt viktigt? Tänk om inte allt får plats. Redan nu är det mer än halvfullt och det är i princip bara julklappar. Ååååh, hur ska jag rymma alla kläder? Iofs man packar ju alltid för mycket kläder. Får nog gallra bort lite för man hinner aldrig ha allt. Det vet man ju.

Äsch om man skulle ta o fortsätta fokusera på packningen istället för att sitta här o jämra sig..
Skellefteå, vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska övertala sig att man inte ska bli sjuk maya, inte tvärtom :P

Hoppas att du inte blir sjuk nu när du ska hem till världens bästa lilla stad. kram :)

2008-12-18 @ 22:31:40
Postat av: jessica

Man ska övertala sig att man inte ska bli sjuk maya, inte tvärtom :P

Hoppas att du inte blir sjuk nu när du ska hem till världens bästa lilla stad. kram :)

2008-12-18 @ 22:31:46
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mayo Blayo!

Det viktigaste är ju att du har med dig mina klänningar! ;)

Hahaha... nä, men som sagt. Ta med dig mindre kläder än du packat. Jag använde ju typ 1/4 och ändå packade jag inte alls mkt. Du får låna kläder av mig när du är hemma också. Jag har många klänningar :) Byxor är det däremot väldigt ont om.

Vi ses om några dar! PUss

2008-12-18 @ 23:32:36
Postat av: Pia

wooops! mitt "kom ihåg mig" hade försvunnit. men du förstod nog att det var jag ändå :)

2008-12-18 @ 23:33:17
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja Bounce blir toppen. Kom ihåg att boka biljett. 7 december kl 20.00 på ticnet bokar du! Vi ses på lördag :) Vad ska du ha på dig på festen? Tjillivippen!

2008-12-19 @ 00:40:14
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0