Om en vecka...

...är det verkligen julafton! Och för en gångs skull är jag ute i rätt så god tid med mitt julklappshandlande. Nästan alla klappar är köpta, förutom nån enstaka som jag tänkte köpa i Skelet, för jag orkar faktiskt inte släpa några fler nu.. Igår gjorde jag sista rejset här i Sthlm. Slutade redan halv 2 så jag fick en hel del gjort på stan.. Sweet!



När jag kände mig klar med klapparna åkte jag till Söder o käkade med Manne. Fick även se hans nya arbetsplats där han kommer vara o massera här fram över.



Klicka på bilden så länkas ni till hans hemsida. Bäst att göra reklam för sin lillkusin! :D Tycker definitivt att alla som har lite ont i ryggen eller känner att dom kommer få ont i framtiden ska boka sig en tid. Det ska åtminstone jag göra!

Idag har jag jobbat o det gick som vanligt bra. är så mysigt nu i juletider då man får julpyssla med barnen. Vi gjorde tomtar, julgranar o julgodis idag. :)

På bussen hem höll jag nästan på somna och kände mig helt jäkla färdig. Men väl hemma piggnade jag till o fick världens städryck. Känns bra att ha fint hemma nu när jag åker hem över jul.. (Oj hem två gånger i samma mening.. ja vad är mitt hem egentligen? Överallt verkar det som.)



Passade på att ta en grym bild på lilltrollet. Han har en låda som han totalt tuggat sönder. Det va en riktigt stor låda från början, men sen vart den bara till hälften och idag kastade jag bort den. Kände mig lite trött på att ha små kartongbitar överallt.

Nu ska jag börja packa resväskan. Åker på fredagkväll och jag längtar såååå! Känns bara så himla overkligt! Jag har ju för tusan inte varit hemma på 4 månader! :-o

På lördag ska vi ha våran årliga uppesittarfest. Ååh vad jag ser fram emot det!
Ser även fram emot att se Vickan o Nickes hus! Helt galet att dom gått o blivit husägare under tiden jag varit borta.
Och så längtar jag såklart efter Simon, familj o alla andra vänner och skojsigheter. :D

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Längtar efter dej! Kul att du lagt ut en länk till Mannes hemsida. Och Manne, om du läser detta, snygg sida och bra text!

Bosse är då för söt på bilden. Det lilla trollet! Men jag är inte riktigt säker på att Totte håller med. Jag tror inte heller att han längtar efter Bosse speciellt mycket. Men säkerligen längtar han efter dej. Precis som jag o pappsen.

Kram!

2008-12-17 @ 21:20:27
Postat av: Pia

Hej Mayo!

Jag längtar också tills du kommer hem. Hoppas bara du har tid att träffas nån gång ;)

Verkligen en höjdarbild på Bossen. Hehe, vilken liten galning. Tycker lite synd om honom för att du slängt bort hans roligaste leksak. Vad ska han nu göra om dagarna när han inte kan krypa in i en låda och tugga kartong? :O

Kom ihåg mina klänningar när du packar väskan!

Vi ses snart! Puss puss

2008-12-18 @ 11:05:27
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0