La familia

Åhå åhå.. Nu har jag åkt på en förkylning.. Ack så jobbigt. Feber och allt vad det innebär. Tråkigt tråkigt..

i måndags hade jag mammsen på besök. Vi gick ut o åt på Jensens.. Klart värt all den väntan för att få ett bord, för dom har så grymt god mat. Men mycket mer än så orkade vi inte, så vi åkte hem, såg film och somnade. På morgonen visade det sig att jag hade feber så jag sjukanmälde mig. Mamma åkte iväg för att jobba. Så det blev en kort visit men det var trevligt så länge det varade. :) Tack mamma för besöket! Vi ses till jul!



Idag känner jag mig inte heller helt kry. Har mestadels legat i sängen och som det känns nu, blir det nog en till dag hemma vid. Måste spara på krafterna för imorgon kommer familjemedlem nr 2, nämnligen SYRRAN!! och hon stannar till söndagafton!
Man kan ju tycka att min förkylning kom vid ett dåligt läge. Vi som har så mycket på vårat schema under helgen. iofs inte mkt av det som Pia vet om, men en sak är säkert att vi kommer ha sååå kul! Och jag håller på längta ihjäl mig!

Oj, det har tagit mig hela dagen att skriva detta inlägg. Skrivit lite då o då, gått ifrån, gjort annat, kommit tillbaka, skrivit lite till. Men nu hade jag tänkt avsluta detta inlägg för att slå in ett paket och fixa naglarna..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Himla fin frisyr jag har! Eller menar jag tvärtom?!?!? Tack för jag fick hälsa på. Det var trevligt! Och nu väntar jag med spänning på resten av veckans händelser. Som jag INTE får vara med på, men som jag får läsa om, sen, i era bloggar. Och... jag vet ju på ett ungefär vad som är på g. HA SÅ HIMLA systeryster-roligt! Kramar mamsen

2008-12-10 @ 21:40:14
Postat av: Pia Pepp

Ojojoj, nu blir det ju ännu mer spännande när jag läser mammas kommentar.

Jag är jättepeppad och taggad och laddad fast jag inte vet vad som är planerat! :D

Vi ses IMORGON!!

Godnatt

2008-12-11 @ 00:00:08
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: F E B B

Gud va fin blogg! <3

2008-12-11 @ 00:01:34
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är supernyfiken på vad du och Pia ska göra i helgen, glöm inte att uppdatera :) Krya på dig och ha skoj i helgen! Kramar

2008-12-11 @ 00:14:16
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: F E B B

Oj, tack!

2008-12-11 @ 00:14:36
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0