Blåsande träd

Jag som trodde jag skulle få 4 lediga härliga dagar, men icket. Dom ringde å undrade om jag kunde jobba på dagis idag och imorn och fattig som man är kan man ju inte tacka nej. Har inte jobbat på dagis på evigheters evigheter känns det som, men det gick då bra idag hur som helst. Ungarna va rätt söta.. och jobbiga.

Imorse fick jag besök av världens bästa mamma. Hon lämnade tillbaka min katt som hon stulit från mig nästan en hel vecka. Som tack bjöd jag på lite te, snällt va? :) Och som tack på det bjöd hon på middagskäk OCH en alla hjärtans dag present ett antal timmar senare. Ännu snällare.

image500

Vilken helvetes jävla blåst det är ute! Ursäkta mitt språk, men det är ju så man blir förbannad. Höll på blåsa bort idag när jag skulle gå till jobbet. Jag som hade hoppats på att vädret skulle fortsätta som det gjorde i måndags, men som vanligt får man inte bestämma sånt.

Imorgon är det som vi alla vet Alla hjärtans dag. Som vanligt tycker jag det är lite överreklamerat och lite knasigt eftersom jag tycker man ska kunna visa sina nära att man tycker om dom vilken dag som helst.
Men hur som helst ska jag och Simon ut å käka imorn och det tycker jag ska bli trevligt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!
vilka svordomar! men jag håller med dig om att det blåst lite väääl mycket ute idag. Hoppas det blir bättre imorgon!
Förlåt om jag var lite ego o så nu när du var här, men jag är verkligen bara uppfylld av tankar på du-vet-vad nu. Måste styras upp! :D
Och du får också lägga upp en plan... *blink-blink*
Ha så romantiskt på alla hjärtans imorgon. Pussis,syrris!

2008-02-13 @ 22:04:50
Postat av: Ida

Ååh vad mysigt, hoppas ni får det bra! Vi singeltjejer här trotsar allt och tar en tjejkväll:P

2008-02-13 @ 23:37:46
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0