Härliga tisdag

Jag måste få berömma mig själv för insatsen jag gjorde igår. Jag GICK till Bergsbyn och tillbak. Det blir sammanlagt 1,2 mil. MÅNGA steg för min del till stegräknartävningen. :) Fick med mig Simme på hemvägen. Roligare att ha någon att gå med.

Åh, det har varit så härligt väder. Nästan som vårväder. Strålande sol, jag blir så lycklig!

image498

haha, här sitter jag och lyssnar på Carola. Tänkte att det är dax att få in lite schlagerstämning nu när Melodifestivalen är i full gång. Missade tyvärr i lördags. Får kanske ta och titta på bidragen på internet istället.

Just Carola får mig att tänka på Amanda och våran fjällenresa. Vi lyssnade på "Säg mig var du står" under hela resan. Stackars stackars Viktor och Nicklas! hihi

I natt drömde jag en dröm där Snöfrid (som gick i min klass i Umeå) var och hälsade på. Det var sommar och härligt. Imorse skickade jag ett sms till henne och berättade det. I svaret berättar hon att dom är i PARIS med klassen. Till Paris!!! Min favoritstad! Lite avis jag blir. Kanske borde jag ha gått ett andra år trots allt. ;) Fast det är nog inte värt det enbart för att få åka till Frankrike. Kan man ju göra ändå. Om man har mycket pengar iallafall.

image499

Ojoj, nu har ju jag helt plötsligt bråttom. Har ju dans halv 5 och jag måste handla mat åt mig o Pia. Hoppsan hejsan. Det va allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag drömde om dig, vi var ovänner, det var tråkigt! Men det
var iaf kul att vakna och inse att det bara var en dröm :P
Kramen!

2008-02-12 @ 19:35:37
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0