Station 8

Kanske att jag hinner med ett litet inlägg? :) Ska nämnligen få skjuts till Vickan alldeles strax och väntar på att skjutsen ska komma. Vi har lite festplaner inplanerade ikväll. Känns som att det var ett bra tag sen sist, så det är väl kanske dags? Men det måste bli lugnt för varken jag eller Vickan får vara bakis imorn. Jag har jobb och dansuppvisning och Vickan har jobb (?) tror jag. Ska hur som helst bli kul att få gå ut och dansa lite.

image520

Åh, den såg smarrig ut va? Snygg bild om inte annat. En god drink skulle inte sitta helt fel nu va? ;)

Sweet, nu anländer min skjuts. Just in time. :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Helloooooo!
Jag tycker att drinken såg asgod ut! du kan bjuda mig på en sån ikväll eftersom att du ändå inte får bli så full... blink-blink-blink ;
Vi ses på dansgolvet ikväll, sis. Då ska vi skaka tills rumpan trillar av! Hehe... eller nåt liknande. Ska bli väldigt kul iaf. Puss puss puss

2008-02-23 @ 20:28:20
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas du får en trevlig kväll!! o lycka till på dansuppvisningen! kram

2008-02-24 @ 13:27:13
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0