Bättre nu kanske?

Efter alla klagomål på föregående inlägg med den charmiga bilden är det nog dags att skriva ett nytt.
So here we go:

Har egentligen inget särskilt spännande att skriva om. Så jag lägger in en söt bild ni kan kolla på tills det händer nåt av intresse.

image485

Kan inte fatta att han har varit sådär liten. Det här var i somras då jag för första gången fick träffa lilla Boss hemma hos Emmelie och Krister.
Och nu kan jag nog nästan hålla mer er som tycker han har blivit stor. Han är ju megastor nu i jämförelse med det där.

Sen är det många som verkar vara nyfiken på vart jag köpt det där pusslet med Marilyn Monroe som motiv, det är köpt på The Magasinet/Mique här i Skellefteå. Så dit kan ni gå om ni oxå vill ha ett.

För övrigt hade jag en väldigt trevlig helg. Var ut igår med Vickan o Denise på Station 8. Mycket folk och musiken var säkert oxå bra. ;P Längesen det sist blev fest. Ja senast var nog faktiskt nyårs. Synd bara att Linan inte kunde följa med, som tänkt.

Nu ska jag hem och ladda för en 9,5 timmars arbetsdag. Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken söt liten katt! :D

2008-01-27 @ 23:39:03
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Ida

Tack för updaten, nu är jag tillbaka som trogen läsare;) Kram till dig och Sune!

2008-01-28 @ 00:07:34
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pia

Ja, nog var han allt bra söt Bosse när han var liten. Men han är fortfarande söt, fast han är så stor! :D kram

2008-01-28 @ 08:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0