Kort och gott

image449

Hej hopp!
Här sitter jag och bloggar i min extremt mysiga heldress som jag fick i julklapp. Det va inte igår man hade en dress där över-och nederdel sitter ihop. Men det är riktigt bekvämt!
Jag vet 2 personer som vänt på dygnet och den ena är jag och den andra är den som just har foten på mitt huvud, PIA!

Kan tänka mig att anledningar till det är:

  1. Men in trees. En grym serie som håller oss vakna om nätterna då Matte är på jobbet.
  2. Att jag inte jobbat på dagis på ett tag. Inga tidiga mornar. Börjar oftast kl 1 på dagen. Rena rama sovmorgonen.
  3. Pia har haft jullov till nu.
  4. Pusslet som oftast byggdes kväll-och nattetid. Men nu är det klart.

Ja det var nog några av anledningarna. Måste nog ändå försöka ställa om dygnet rätt. Men då är ju frågan, vad är rätt och vad är fel? :)

Morgondagens planer:

  • Morgonpromenad med Theresia
  • Tvätttid kl 12-17
  • Städa
  • Middagsbesök av mamma o pappa

Hur ska jag orka allt detta utan så mkt sömn? Ja det skulle jag kanske ha tänkt på lite tidigare. Men och andra sidan har jag väl orkat med alla andra år då jag i princip inte brydde mig om jag inte sov om nätterna. Jag får helt enkelt skylla mig själv.

Veckans höjdpunkter:

  • Middag med Lina och Therese på torsdag. Lina ser man ju för jämnan, hehe, men inte Therese som numera bor i Kalmar. Ska hur som helst bli ritkigt trevligt med middag. Long time no see. 
  • På söndag ska jag och rida hos Marja. :) Coolt! Har jag inte gjort på sååå många år och jag ser verkligen fram emot det. Och mamma. jag vet att det är på din födelsedag o allt. Men oroa dig inte, jag kommer gratta dig!
  • Dansen börjar om söndagkväll

Okej, jag tror det var allt för idag. Mååååste nog ta mig i kragen och vandra hemåt till min säng och min lilla Boss som säkert redan sovit ett bra tag och garanterat bara kommer vlja busa när jag kommer hem. Puh! Men tur han är söt. Haha :)

Ps, rubriken är tillägnad dig Pia! ;)


Kommentarer
Postat av: Pia - kort o gott ;)

I know it's for me, babe!
See you tomorrow! ;) Pussen

2008-01-09 @ 03:09:59
Postat av: Ida

Jag gillar ditt flitiga bloggande så att jag kan hålla koll på dig min solstråle:)

2008-01-09 @ 15:04:52
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: berghemsanton

Shit va härligt det verkar med en heldress :D
Tror du den finns i karlastorlek? ;)

2008-01-10 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0