Luleå

image486

Igår var jag och Stina till Luleå. Inte varje dag man får hänga med henne eftersom hon nästan aldrig befinner sig i landet. Men nu stannar hon iaf nån vecka innan det är dags för henne att dra vidare till Frankrike. Sen får vi se vart fötterna leder henne. :)
Vi hade en jättetrevlig dag igår. Åkte från Skellefteå strax före 7 på morgonen, vilket kändes lite väl tidigt för mig som inte är van att stiga upp förrän långt senare. Anledningen att det blev så tidigt var att vi skulle åka med Stinas mamma som skulle jobba. Vi var framme i Luleå ca halv 9. Det var verkligen svinsvinkallt (mkt kallare än i Skellefteå) och det var ju såklart inga affärer som hade öppet. Till slut hittade vi ett bageri. Så vi satt där och drack mängder te och kaffe tills att affärerna skulle öppna. En liten semla (årets första) slank oxå ner.
Blev inte så mycket shopping med tanke på att jag inte är rikast i världen för tillfället.
Tiden rann iväg fort och vips var klockan vid 4 och dags att åka hem.

I väntan på att affärerna skulle öppna:

image487
image488

image489

Stina och vår "vän" Liselott. :P

image490

Tyckte verkligen om den där, men jag har en nästan likadan hemma. Kanske onödigt då? :)


På kvällen hade vi personalmöte på Glitter. Efter det var jag helt slut och gick och la mig.
Just nu sitter jag på Dans&Balettföreningens kansli. Är och hälsar på Pia och passar på att låna datorn.

Inte att glömma, GRATTIS på födelsedagen Linn!

image491

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Mayo!
Verkligen skitsnygg stickad grej du provade!
Synd att du inte hade råd. Den är ju lite lik den du har, fast tajtare.. och lite annars stickmönster.
Verkligen fin iaf!
Kramen lamen

2008-01-31 @ 14:49:26
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Linnsan

HAHAHA! Vilket kort :P Tack för att ni kom hem till mig o fikade och för de fina presenterna :D Kramis

2008-02-06 @ 12:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0