Saturday night

Nu går det att ladda upp bilder, så då är det ju lika bra att göra det. :)

Bröder

En oerhört snygg bild på min pappa och farbror Tommy.

image451

Frukost me syrran

image452

Bosse och hans nya leksak

image453

Bosse i sin nya elementsäng

image454

Mamma o Bosse

image455

Bjöd mamma o pappa på middag i samband med att pappa skulle hjälpa mig sätta upp lite grejer i lägenheten. Är nog första gången jag bjudit hem dom på middag. För hämtpizza räknas knappast.

image456

Tjejkväll med Lina o Therese. Suuuupergoda kycklingwraps.

image457

Therese...

image458

...Och Lina



Det var nog alla bilder jag hade att bjuda på för tillfället. Ikväll blir det en soft kväll med syrran. Såg nyss en halv film med Sarah Michelle Gellar, Suburban Girl hette den. Men Pia åkte just iväg för att skjutsa Matte, så vi får se om vi ska se klart den sen eller om det kanske blir Men in trees resten av kvällen.

Imorgon som sagt ska jag och rida. Hjääälp! Var ju så längesen.. Kommer jag alls ihåg hur man gör? Tänk om hästen skenar iväg. Ja hur ska det gå?
Ser hur som helst väldigt mycket fram emot det. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så kanske jag lägger upp lite bilder här senare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0