Åter igen björnar

Nu har jag drömt om en björn igen. Och älgar och renar. Varför drömmer jag jämt om dessa djur? Speciellt björnar..
Jag vet att en vacker dag kommer jag stå framför en rejäl BJÖRN och den kommer skrämma ihjäl mig och sen äta upp mig. Jag är livrädd för dom där jättarna. Men ändå lite sugen på att se en... fast på vääääldigt långt avstånd och jag skulle gärna kunna sitta i en bil eller dylikt när tillfället kommer.

Drömde förresten oxå i natt att jag å Bosse va och skulle åka tunnelbana i Stlhlm. Och i nästa dröm var jag på foppatoffeljakt med hela min familj. Men nej tack, jag vill inte ha nåra foppisar. Fast i drömmen ville jag ha rosa med grisar på.



För övrigt så är det bara dans jag har i skallen just nu. Dans dans dans. Till helgen gäller det och jag är såååå peppad!
Trots att jag haft mardrömmar om även det. :-S

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyvärr så har vi campingutbildning på lördagen :( fast jag har inte bestämt iofs om jag ska åka hem till den lr åka med mamma o pappa på lör kväll! och på söndag ska Isa och hennes föräldrar komma hem till oss i Byske på besök så då går det inte heller tyvärr!

2008-06-04 @ 01:00:38
URL: http://idos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0