LANTERNAN!!! äntligen

Ikväll gäller det. Det vi alla gått och väntat på. LANTERNAN too niiiiight!!
Där ska det dansas och det ska pratas och det ska skrattas och kanske att en och annan drink slinker ner.

Inte att förglömma vinbrännbollen som går av stapeln innan. :)

Men vädret då? Det ser lite lurt ut. Väldigt växlande tycker jag. Ena stunden regnar och åskar det, andra stunden spricker himmlen upp och solen sticker fram. Ute till havs ser det väldigt dimmigt ut. Det kan sluta hur som helst med andra ord. Men jag är lika peppad för det!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag fixa mitt fina fina hår. (nyklippt och nyslingad, sommarfint värre) Efter det ska jag ta på mig min nya fina klänning och mina underbara nya skor.

Sen är det bara att hålla tummarna för en toppenkväll!
Och att jag inte blir alltför bakis imorgon, för då ska det dansas på Torgfesten! (Snälla väderGuden, låt det vara bra väder då och idag) kom och titta då förresten. Klockan 14 ska vi dansa.

Hej då så länge. Vi ses på LANTERNAN!!

Kommentarer
Postat av: Jessy

Tur du inte efterfestade till typ 7 på morgonen iaf! Jag är väldigt sliten.

2008-06-20 @ 19:46:08
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej!

Jag hade superkul på lanternanpremiären!!! :D

Så himla roligt. De spelade grymt bra musik, hoppas det fortsätter så resten av sommaren också. Jag dansade på det trånga, trånga dansgolvet nästan hela kvällen.

Ser fram emot den 10:e när det är reggaekväll! :*

2008-06-21 @ 12:13:15
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0