O-bra dag!

Imorse vaknade jag av en liten Totte som stod och jamade och ville ut. Släpade mig ur sängen (eller nej den dundertunna madrassen) och släppte ut kissen. Tänkte släpa mig tillbaka till golvet, men just då insåg jag att just ja, jag skulle ju visa mamman soffan jag hade hittat och blev helt plötsligt jättepigg och jätteglad. (trots att klockan endast var 7 och jag hade sovit nada den natten)
När jag väl skulle visa min drömsoffa för det billiga priset insåg jag att det va ju bara klädseln. Ååååh, så lessen jag blev. Vill verkligen ha en soffa. Men vilken som helst duger inte och jag har inte råd med en svindyr.. Jäla skit! Får väl köpa nån om nåt år då...

Vilken skitdag det verkar bli. För jag ska till tandläkarn oxå.. Och hur kul är det på en skala? Lär få höra att jag har sjutusen hål och det kommer kosta skjortan.
Och dessutom i natt (har sovit hos mamma o pappa förresten) så fick jag 2 spindeljävlar på mig. En stor i ansiktet.. Usch så äckligt. Vågade knappt somna efter det, så jag låg vaken till si sådär 2-3 tiden..



Usch dom är så slemmigt äckliga!!

Men en sak är bra. Eller nej 2 förresten.
1: det är sol idag trots att dom lovat regn för resten av veckan.
2: Sverige vann igår.

Och dessutom gick dansföreställningarna i helgen superduperbra och va hur kul som helst. Trist att det är över. Men vi får ju iaf dansa igen på midsommar. Ska lägga in bilder sen från helgen, men har dom inte här.

Nu funderar jag seriöst på att gå och sova. Innan tandläkarbesöket... :-S
I afton har vi dans och sen kan det bli att se fotboll. FF-Robertfors.. Kan bli spännande. Trots att min stjärna inte spelar. För vissa är ju och kollar på fotbolls-EM, jäkla Simme! ;-p

Kommentarer
Postat av: pIA

Men spindlarna kanske bara ville mysa lite med dig?

Du tycker ju om djur? Och är det värre att sova med en spindel än med en häst? Om jag sov med en häst skulle jag vara rädd för att bli mosad :P

Jag hoppas det går bra m dansen ikväll. Jag har superont i min axel så jag kan typ inte använda högerarmen! :S Bådar inte gott... men vi kan ju iaf prova kläder o lyssna på låten? ;)

Lycka till hos tandis!

Puss puss!

2008-06-11 @ 12:28:56
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0