Doften av nyklippt gräs

Jag vet jag är ju hopplös som sitter kvar här. Men det gäller att passa på att använda datorn så mycket det bara går medan dom är borta.

När katten är borta, dansar råttorna på bordet

Det är så man brukar säga va?



Tyckte jag nyss hörde en gräsklippare och tänkte direkt - SOMMAR! Men sen kollade jag ut genom fönstret o ser att det är ju bara den där j-kla vaktmästaren som är ute o sopar på parkeringen.
Sopa alla gator vet ja, så man snart kan va ute o glida med inlinesen!! :D

Jag älskar att det snart är sommar!! Livet blir 10 gånger bättre på stubben så fort sommaren dyker upp. Jag längtar så mycket att jag till och med längtar efter SPÖREGN. En massa regn, blixtar och dunder. Och så ska man sitta i båten och höra hur det smattrar på taket. Är inte det hur mysigt som helst?



Nu säger jag inte att jag längtar efter att få en regnig sommar. Nej o nej, SOL ska det ju va!!! För det mesta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Japp. Har just slutat på Fliesbergs. Eller ja, de va en månad sen drygt. Dom la ner, så nu söker jag nytt jobb. Inte så lätt som det låter :) Du då?

2008-05-05 @ 15:31:53
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, så härligt med SOMMAR! Kan bara säga att jag håller med i allt du säger.

Jag satt ju faktiskt i dörröppningen igår o kollade på när det öste ner regn på min balkong. Oh, guuu så gott det luktar! :D

Men det är klart, inget slår ju att sitta i en båt när det regnar. Helst under kapellet då :)

2008-05-05 @ 15:47:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pippi

Hehe, ja kanske. fast jag brukar bli så allergisk när jag sover där...

men vi får väl höras om det. men först hörs vi vid halvsex så vi kan skaffa träningsvärk i magen! : :

2008-05-05 @ 15:55:28
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för ditt grattis maya! ha det bäst!

2008-05-05 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0