Girls night

Imorron har vi värsta roliga planerna.

Det blir grillat, bada, basta, spela kubb å kanske lite schlager på det. Stina åker till Cypern å jobbar till i november så vi tänkte hinna göra nå ball innan hon åker. Vette tusan hur vi ska hinna allt på schemat. Men men, vi har ju hela kvällen på oss.

Idag har jag jobbat på fritids i Drängs. Vi va ute å grillade korv och jag var typ klantigast i världen. Jag skulle grilla 6 korvar i taget på en sånt där galler man klämmer ihop. Och tror du inte jag lyckas tappa alla korvarna i backen för att jag vände gallret åt fel håll. KLANTMAYA! (haha roligt att man får användning av det utrycket nångång) Men inte nog med det, nästa galler åker upp mitt i det jag står över elden och grillar det. Ytterligare 6 korvar åt helvete. Fast dom plockade jag upp iallafall. Lite aska på körven har väl ingen dött av.
Ungarna tyckte däremot inte jag borde fått nån korv alls för min klantighet, men det tyckte jag och just därför åt jag 2 st. (fast inte av dom jag tappat ner) Hah!


Jag känner mig lite som den här eldgubben idag. Skadeglad och elak. Fast snäll på insidan... kanske.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej maya!

Måste bara få säga att det är lite kul hur förvirrad och klantig du har varit idag. Vad är det som händer? För lite sömn kanske?

Hoppas det går över snart! :D

Kram

2008-05-25 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0