Man blir inte bög av att blogga

Och vips vaps så var tittarsiffrorna på sin plats igen. Skönt att ha dator igen så jag kan hänga med i bloggvärlden. :)

Men jag kan bara inte förstå varför det är så få killar som bloggar. Och varje gång jag frågar en kille varför det är så, så svarar dom alltid "Näää för det är gay!" Det är det inte alls det. Skärpning tycker jag! Om ni bara skulle testa så upptäcker ni hur roligt det är. Iofs försökte jag ju det där en gång med Simme då han gästbloggade på min blogg, och inte har han skaffat blogg för det inte, märkligt....

Och nej jag drar inte alla över en och samma kant. För jag har faktiskt en och annan killblogg jag följer. Stort cred ska ni ha för det!!

Äsch, nu ska jag städa lite. Gud så trist, men det måste ju göras, för imorn kommer kusin Emanuel hit.. Kanske han vill bli en bloggare..? ja det hade ju vart skoj..

jo förresten, jag har gjort en snögubbe idag me kidsen.. skitskoj! men imorn kommer den tina bort för det sägs ska bli 10 plusgrader.. It sucks! För övrigt har jag en jobbig katt som JÄMT ska ligga PÅ tangenterna när jag skriver.. Asjobbigt. Snacka om att vilja ha uppmärksamhet. Tur han är söt iaf..



Tjing Hejsan...

Kommentarer
Postat av: jessica

killar måste våga att göra nått nytt fast bloggvärlden kanske är lite mera åt det kvinnliga hållet.

2008-11-26 @ 23:11:03
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Tommi

Tack för kommentaren på min blogg, Maya, det uppskattas!



Jag tycker ju att bloggandet fungerar för båda könen, alla har väl åsikter och berättelser som måste ut på ett eller annat sätt. Ibland blir det mer "onödiga" inlägg, men det hör ju till, hehe!



...kanske jag är lagd åt det kvinnliga hållet, haha...nej...oj...



2008-11-27 @ 11:53:41
URL: http://www.mimmos.blogspot.com
Postat av: Matte

Det är faktiskt bevisat att man blir bög av att blogga.

2008-12-01 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0