Ojdå ojdå..

Det blev lite mycket shopping igår hörrni ni ni.. Det är tydligen farligt att vakna upp på ett sånt strålande humör.

Det här är vad som inhandlades igår:

* 2 par skor. Ett par svarta skinnstövlar med högt skaft och hög klack. Ett par svarta med lågt skaft och hög klack som jag köpte av Linda för hon inte ritktigt kunde ha dom.
* Ett par byxor
* 3 bastoppar
* 2 superfina partylinnen
* En hoodtröja
*
och en annan grej som jag inte kan säga för jag vet inte än om det är en julklapp eller till mig själv.



Är väldigt nöjd med mina inköp. Hade som mål att hitta skor, partytop och en duschstång. En duschstång fann jag inte, det enda som jag egentligen verkligen behövde men som är minst kul att köpa. Och jag höll nästan inte på hitta mig nån partytop heller, men hade verkligen gett mig fan på att jag skulle hitta det och vägrade åka hem innan dess. Till slut kom räddningen. På Vila fann jag dom. Ja två till och med. (Så Pia, tappa inte hoppet om Vila)

Efter den räddningen kunde vi äntligen ta tunnelbanan hem. Och i det läget var vi och våra ben så trötta så vi sa knappt ett ord under hemfärden.



På kvällen blev det tv-kväll hos Linda. Vi såg först Stjärnor på is och sen The Holiday. Hur bra är inte Holiday? Och huuuur snygg är inte Jude Law? Man blir så kär efter den filmen.

Idag ska jag städa. Och i eftermiddag kommer Anna-Lisa hit och hämtar sina grejer ur källaren.

Förresten så är det nu 3 st som dött framför tågen här i Sthlm under bara ett endaste dygn.. Huvva så hemskt!!!
En gubbe, en man och en kille. :-S Det gäller att se upp vart man sätter fötterna.


Kommentarer
Postat av: Ida

ååh vad kul med shopping!! Ibland vill jag bara hoppa av skolan, börja jobba, tjäna pengar och SHOPPA!!!!!!!!!!!

2008-11-02 @ 14:44:10
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Så liten du ser ut bakom dina stora shoppingpåsar! :)



Jag är lite avis - vill också tokshoppa! :D



Ja, Maya! Lova mig att inte börja sparka på tåg och liknande grejer. Jag vill behålla dig hel och levande.



Puss puss

2008-11-02 @ 18:32:01
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0