Hippiedatorn is back

Nu har jag fått itag på gammeldatorn, som jag kallar Hippie, dels för att det är en hp och dels att den är gammal som en hippie. :P Den är inte särskilt rolig att umgås med men vad ska jag annars göra förrän min nya är lagad. Man känner sig ganska så handikappad utan dator..

Och vad har hänt då?

I fredags var Simon på besök. Vi bodde på hotell, var ut och käkade och gick på bio och såg Bond. Hade en supermysig kväll. Men tidigt på lördagmorgon, kanske klockan 5 eller nåt sånt åkte han till Arlanda och vidare till Tyskland för några dagars jobb.


Glädjeskuttet :)

 
Det var ljusen som lutade, inte kameran. :P



På morgonkvisten då det var dags för mig att vakna tyckte jag att jag skymtade små vita prickar utanför fönstret i en glepa mellan gardinerna. Så jag skyndade mig att dra upp gardinerna och det var såklart SNÖ! Helt vitt på backen. Åh vilken glädje. Gick ner och åt den goda hotellfrukosten (tyvärr för mig själv.) Sen skyndade jag mig ut på stan och bara myste bland all snö och härliga juldekorationer.


  
 
Igår på aftonen åkte jag ut till Stäket för att hälsa på moster Anita o Nino. Fick supergod middag. Såg lite av Stjärnor på is, men blev så trött och åkte hem igen.

Ja det var denna helg. Får lägga ut bilder från festerna dom 2 föregående helgerna vid senare tillfälle. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina bilder, verkar ha varit en toppenhelg:) Skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden så man kan hålla lite koll på dig!:)

2008-11-23 @ 20:32:23
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad långt hår du har fått Maya, ovant att se dig i så långt :P När kommer du hem till Skell?

Kramis

2008-11-24 @ 10:18:47
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

najs me update - keep it going! :D

2008-11-24 @ 14:28:03
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0