Jag kommer hem igen till jul...

...i hela 17 dagar! Nej ni ska inte tro att det blir längre än så.. :p haha

Har bokat flyg nu. Åker den 19/12 och tillbaka den 5/1.

Satt och kollade på Youtube och råkade hamna på den här låten:

Peter Jöback och Sissel - Gå inte förbi

Så nu bad jag Jessica att ladda hem Peter Jöbacks julskiva åt mig. Jag bara fullkomligt älskar den. Han är JULEN för mig! Kan lyssna på den om och om och om igen.. Med start i oktober-december. Ja så är det dom flesta åren.

Kollade även på vad Globen har att erbjuda i vinter, och självklart har dom Peter Julgran att erbjuda mig. Den 18 december är hans julkonsert. Det var fem år sen sist han hade den och vem vet när nästa kommer inträffa? Jag tror jag bara MÅSTE se den. Men inte själv tack så därför undrar jag:

Vem vill följa mig till Globen den 18 december för att titta på Peter Jöbacks julkonsert?
Nån som är sådär lika härligt julig som jag kanske? Linda? Sofie? Kanske någon av mina norrländska änglar?

Sen vill jag även meddela att min bästaste syster har bokat en flygresa hit. Hon är här mellan den 11-14 december. Jag har förberett en överraskning, men den ska vi såklart inte avslöja redan nu. :) Jag längtar redan!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh vad jag önskar att jag kunde komma och vara sådär härligt julig tillsammans med dig i Sthlm. Kan du bo kvar ett år till så jag kan komma nästa jul?? Men jag ska iaf komma efter min Afrikatripp, det är ett som är säkert!

2008-10-13 @ 23:28:33
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, vad jag längtar! Ska bli så spännande att se vad du har förberett för överraskning åt mig!



Peter Julgran?

Det var då det töntigaste namnet på en konsert! :P

Hoppas du hittar nån som vill gå med dig.



Pussis o kramis

2008-10-13 @ 23:45:25
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Konserten heter inte Peter Julgran, din lilla knasboll! Det är JAG som döpt honom till Peter Julgran. Konserten heter som julskivan, "jag kommer hem igen till jul"

2008-10-14 @ 00:42:21
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

Haha, JAHAAA!!

Jag trodde den hette det och det lät faktiskt lite lustigt! :P



Hoppas du får se din julgran och att du får nån med dig! :)

2008-10-14 @ 10:06:40
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0