Snailmail

Har såklart fått ont i halsen och känner mig lite hängig nu när det vankas helg. Ja om det inte är kräksjuka så ska det väl va nåt annat. Och nu vill jag verkligen inte bli sjuk så i helgen ska jag ta det huuur lugnt som helst. Som ikväll till exempel. Den får tillägnas Idol och Men in trees. I vanliga fall hade jag struntat i min förkylning och kanske partat lite. Men inte denna gång, för jag vill verkligen inte bli sjuk nu när Simon snart kommer hit.

Imorgon blir det en sväng på stan och sen till Sundbyberg för Noelle ska klippa mig. Kul att få träffa lite släktingar.
Sen blir det väl hem igen och då har jag tänkt städa.. På en lördag tro det eller ej..

Idag fick jag brev på posten. Från mammie!! :D Hon hade även skickat med en mascara, så himla gulligt. Jag blev superglad! Tack mamma!

Har även fått snacka med pappsen på msn idag. Har nog aldrig hänt förut. Men det va skoj. Du börjar bli rätt haj på datorer nu pappsen :)

Ååh nu hoppade det upp en katt i sängen. Dags att mysa!



Hoppas alla får en bra helg! Det ska vi ha..

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande med klippning, vad blir det denna gång måntro!??! Lägg upp bilder när du är klar :)

2008-10-18 @ 12:38:47
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0