2 dagar kvar

Nu är det mycket.. Inte haft tid att blogga. 2 dagar kvar.. :-S

Igår var jag i Umeå med syrran för hon skulle operera knät. Under tiden hon opererades mötte jag upp Simon som skulle kolla att allt stod rätt till med hans käke, vilket det gjorde. Sen åkte vi ner på stan, käkade o kollade lite i affärer.

Var en evighetsväntan innan man fick livstecken från systeryster. Men till slut fick jag åka dit och hälsa på henne. Allt gick bra men hon hade ont, var trött och mådde illa. Hjälpte henne äta och höll henne sällskap ett tag. Men sen blev hon väldigt trött så då var det dags att åka.
Känns bra att allt gick som det skulle och ännu bättre att hennes ben kommer bli bra igen så hon kan hoppa och skutta hur mycket hon vill igen, lillgrodan! :)

På kvällen for jag till Vickan en sväng. Fick min födelesedagspresent från henne och Denise. Ett smyckesträd eller vad jag nu ska kalla det. Iallafall så kan jag hänga mina smycken på det. Perfekt! Och snyggt! Tack mina flickor. :) Fast Denise får jag nog tacka mer en annan gång för hon är i Grekland nu den lilla råttan. :P
Mysigt att hänga me Vickan igår iallafall, hoppas vi hinner ses nån till gång innan jag åker.

Ikväll ska jag va me Lina o Tessan. Filmkväll gissar jag på. :D Kommer bli skoj!

Nu är då iallafall lägenheten helt urpackad och det känns ljuvligt. Dess värre är det lite rörigt bland mina grejer nu, så jag är i Båtvik för att rensa och packa om lite. Kan nog slänga MYCKET!

Har inga egna bilder att bjuda på för min dator är redan i Stockholm. Men jag hittade den här roliga bilden av Totte på mammas dator.



På torsdag gäller det. Då bär flyttlasset av!

Kommentarer
Postat av: Linn

Snart flyyyger vii :)

Tack för kommentaren på bloggen, den värmde!

PUSS!

2008-09-02 @ 15:01:28
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Liza

ja du skulle ha kommit=)men vi får ta igen det i sthlm senare!!!!gick det bra med käken då?ojoj, stackars dig,tur att du är duktig du=)jo jag vet den där bussen är livsfarlig!)

take care babe!kram

2008-09-02 @ 17:35:27
Postat av: Pia

Hej!

Tack för att du höll mig sällskap och skötte om mig igår. Det var jättesnällt. Fast jag inte orkade vara vaken så länge.

Tur du fick lite hjälp med flyttningen. ;)

Kramelikram

2008-09-02 @ 17:43:00
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0