Det va den helgen...

Fy tusan vilken händelserik helg jag haft. Har iofs fått en härlig förkylning på köpet, men det vare fan värt!

FREDAG!
Hade fått lön så jag åkte förbi Lidingö Centrum på vägen hem för att se om jag kunde hitta nåt snyggt att ha på mig på kvällen. Blev liiite mer än så. Handlade en jacka, en klänning, en kofta, en tröja, ett linne, en mascara. Sen fyndade jag 4 stora marabouchokladkakor för endast 10 kr st. Och när jag gick in på pressbyrån för att köpa tuggummi så fick jag 2 gratisfilmer. Så himla värt!

Sen skyndade jag mig hem. Och när jag väl hoppat av bussen inser jag att jag glömt nycklarna på jobbet. Så jag blev tvungen gå med min tunga påse till Linda och hämta extranyckeln och sen hem igen. Och då vare bråttom. En snabb dusch och sen tillbaka till Linda. Drack några glas rött och sen var det dags att åka in till stan. Där mötte vi upp Ewe och Helena sen gick vi till Blue Moon bar.



Kvällens uppträdande - The fantastic four. Riktigt bra!! (fick deras skiva till och med)




Linda å jag



Systrarna Andersson



ser ut som en trapp i bakgrunden, men det är bara 2 stora speglar som speglas mot varandra.

Hade en riktigt trevlig kväll. Men tyvärr blev vi så trötta så att vi åkte hem redan kl 1. Jag och Linda åkte hem till henne och käkade tacos, sååå jäkla gott!

LÖRDAG!
Tog på mig lite jobb lördag söndag. Det här har jag jobbat med:



Mobiltelefoner!
Har aldrig sett så många mobiler på en och samma gång.. vi snackar över 10 000 st!! Nästan alla modeller fanns med. Från tegelstenar till riktigt nya och fräscha.
Så nu har jag suttit och plockat isär, scannat in serienummer på datan, skrivit upp vilken modell, satt ihop igen och sen kastat ner i en låda.
Inte ens jobbigt.. Och det va ett sjukt härligt gäng som jobbade. Helt värt! Det enda lilla jobbiga va att naglarna drar sin kos, men det är sånt man får offra helt enkelt.



På lördagkvällen åkte jag, Sofie, Pernilla och Gabriella hem till Sofie och Pernillas mammas hus och käkade middag, blev en sen middag. Typ kl 10. Sen gjorde vi oss klara och tog en taxi vid 12 tiden, mötte upp resten av jobbargänget och gick ut på Café Opera. Hade sjukt trevligt där. Samir, en av dom som har företaget med alla telefonerna kommer från London och är jäklit tät om man säger så.. Han beställde in ett ANTAL Champagneflaskor åt oss. Fick höra sen att dom kostar flera tusen kr st. Inte direkt nåt jag är van vid men det va ju inte helt fel kan jag säga. Och gott vare oxå! :D



Systrarna Carlsson. Pernilla och Sofie



Gabriella



Inne på Café Opera



Pernilla Samir och Gaby



Vi var på efterfest på Sheraton. Tog en bild från fönstret och den blev lite fräsig tycker jag

SÖNDAG!
Back to work. Vi hittade den här lilla godingen (mobilen i detta fall, sorry Soffan!)



Imorgon ska jag tillbaka till mitt vanliga jobb. Imorgon har vi fotografering.

Så, GONATT!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, är det där en telefon?!! Jag döööör! Ser ut som en plastleksak. Det har ju minst sagt hänt grejer med designen. Ok, att dom var stora... men den där var ju grymt ful dessutom?



Låter som ännu en trevlig helg i sthlm. Kanske 1000 ggr bättre än min helg :(

Jag vill också!!!



Puss o kram

ps. se till att bli söt på kortet imorgon så du kan beställa o sätta upp hemma :D

2008-09-29 @ 00:44:49
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken rolig helg :) Det är på Cheratonhotell som vi ska bada när vi ska till Afrika, man får ju inte bada på stranden så det är dit vi ska gå och bli rena :P Din frilla var jättesnygg tycker jag! Kram och lycka till på fotot idag ;)

2008-09-29 @ 06:44:20
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linn

Wow!! Vilken härlig helg!!



Idag har jag bröderna Ejderhäll på besök, vi har varit ute o busat och nyss ätit hemmagjorda paltar :)



Trevlig vecka!

Kramis

2008-09-29 @ 12:49:03
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Liza

ååh, vilken härlig helg!verkar ju verkligen ha det super skojsit där nere i storstan=)hoppas du haft en härlig måndag!

kram liza

2008-09-29 @ 19:39:01
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0