Mina uggor har landat

Satt och väntade på bussen efter jobbet, minst 2 bussar som va fel åkte förbi och jag bara väntade och väntade.. Till slut kom det en buss och jag hoppade på. Och sen slog det mig när bussen åkte åt fel håll att jag inte ens kollat vart den gick. Jag va bara så tvärsäker på att det borde va den bussen. Men icket, bussen gick till Ropsten, det vill säga där man byter till tunnelbanan in till Stockholm. Jag tog det givetvis som ett tecken från mina skor som säkerligen stod i affären och skrek efter mig, så jag tänkte "Va fan, varför inte åka in till stan och köpa dom så jag får det i ur skallen"

Sagt och gjort. Nu har mina uggor landat. Men har ändå liiiite ångest, för det e fan inte lite pengar. Men jag tror ändå jag aldrig kommer lämna dom ifrån mig. Har dom på mig just nu faktiskt, dom är ju sjuuukt sköna. Som tofflor. Så nu sitter jag här i mina stickade uggor, min jääättestora stickade kofta och min stickade mysiga mössa. Allt nytt, allt väldigt mysigt! :)

Här kommer lite bilder från mammas besök:

Vi tog oss varsin drink på TGIF efter vi varit ute o käkat.



Mamma tog en Caipirinha



..Och jag en daquiri. Ruskigt god!

 

Hemma hos moster Anita o Nino. Fick goood mat. :)

Nu har mamma åkt hem, men lämnat modemet här. :-o Var egentligen tänkt att jag skulle åka bort till Foresta och ge det till henne idag men det vi inte tänkte på var att jag jobbade till halv 5 och mamma skulle ju åka vid den tiden.. Så jag får ge henne det sen när mamma o pappa kommer hit i början av oktober. Tills dess får hon ta mitt modem (som ännu inte är köpt för jag vet inte vad jag ska ha) Men det löste sig ju iallafall som tur var..

Tack mammsen för en mysig helg! Vi ses i oktober!

Nu till nåt annat.. I måndags var jag och Linda på musikal och såg The Producers - Det våras för Hitler.

 

Vi fick sitta uppe på Balkongen. Va bara tvungen fota lite.. Innan och efter tog vi oss ett glas rött. Det röda vinet på Chinateatern är fan inte att leka med. Det va kanske huuuur gott som helst tyckte vi. Klart värt att gå dit för ett glas rött. ;)





Smygfotade lite i slutet, fast utan blixt. Går inte få så jättesnygga bilder. Det är tydligen Babbsan som sytt kläderna till damerna som står där. Lite svårt att se på bilden, men dom va jäkligt häftiga.



Tack skaru ha Thomas för biljetterna! :D


Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, riktigt coolt att ni fick biljetter!

*Tur att du känner folk! :)



Hehe, du får se till att använda uggarna riktigt flitigt så du tjänar igen pengarna.



Puss puss

2008-09-17 @ 22:38:04
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Teater, va kul! Vem äre ni fick dom av?? Din drink såg inte dum ut :)

2008-09-18 @ 14:24:07
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0