UggUggUgg!!



Ge mig dom här skorna!! Jag ska tame fan ha dom.. Va så nära på att köpa dom igår men blev stoppad i sista minut av mammsen. Hon tyckte att 1700 va lite för mycket för ett par skor. Och ja det tycker väl jag med men jag vill verkligen ha dom och jag känner mig själv.. Jag VET att jag kommer ha ångest många år här framöver om jag inte köper dom. Kanske för resten av mitt liv faktiskt..

Förresten så tycker jag att jag är VÄRD ett par stickade uggor att mysa omkring med i vinter... tycker inte ni det?

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja alltså 1700kr var ju i dyraste laget men samtidigt så borde ju kvalitén vara väldigt bra så de kanske räcker i många år framöver och då kan det faktiskt vara värt att lägga ut några extra kronor! Om de dessutom är så varma så att du kan ha de och jobba i på dagis i vinter så är det ju kanon! Snön lär ju inte vara lika djup i Sthlm som i Skellhell.

2008-09-16 @ 22:44:38
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Maya

nej fast samtidigt är dom ju kanske inte särskilt tåliga för vatten för dom är ju stickade och så är det fårull inuti.. tror nog inte jag skulle våga ha dom på jobbet. mer mysa-på-stan-skor kanske.. tillsammans med min jättestora mysa-på-stan-kofta som jag just köpt.

ojojoj, vilken beslutsångest jag har... :-S

2008-09-16 @ 22:53:31
Postat av: Pia

ja, alltså Maya...

klart värdast vore ju förstås om du kunde hitta dom på nån internetsida till mycket bra pris. Som uggorna som jag tittade på ikväll.

Förstår att du gillar dom för om är ju assnygga. Men 1700 kr?

Det är 2-3 resor tur och retur hem till Norrland!

Eller en utlandsresa från sthlm..

Mycket pengar! Och det lär ju inte bli dom enda skor du köper? Eller? Skulle du kunna tänka dig ett sko-stopp efter det?

jag skulle behöva köpa många skor... men du vet ju vad jag sitter och kikar på!

fundera lite till på dina skor. snygga, men dyra.

kanske vänta till du får första dagislönen?

puss puss

2008-09-17 @ 00:35:54
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycker som Pia, det är MYCKE pengar... Sen tror jag ändå inte att det är så bra kavlite, det är namnet på skorna som kostar... Samma med tapeter, dom dyraste o snyggaste har sämsta kvaliten, fast dom är säkert inte dåliga, men man ska nog inte bli allt för förvånad ifall dom inte uppfyler kvalitgen man trott... Men jag vet ju hur det är att bli kär i ett par skor :D Kramis!

2008-09-17 @ 14:48:58
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Liza

ojoj, snygga och dyra!=)kan tänka mig att det finns ett rätt bra utbud också av skor,sååå roligt, men farligt=) allt bra annars då?trivs du bra?

Take care babe!=)

Kram liza

2008-09-17 @ 18:12:41
URL: http://kookaburra.blogg.se/
Postat av: Pia

Jadu, Maya... jag tror att nu när dom väl har kommit innanför dörrarna till din lägenhet så kommer dom inte att gå ut utan att sitta PÅ dina fötter.

Kanske ångrar du dig i slutet av månaden när det blir nudlar varje dag. Men jag tror inte att du kommer att lämna tillbaka dom nu när dom väl är köpta!

2008-09-17 @ 18:39:27
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

detär ju mkt bådeoch, det går fan inte att resonera vad man ska och inte köpa. har du råd så tycker jag det annars kommer du inte hitta några skor du vill ha i vinter.

2008-09-17 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0