Varning för zombien!

Idag har jag egentligen ingenting att säga. Jag bara ÄR och ingenting mer än så denna vecka.. Jag är sjukt trött och vill inget hellre än att sova. Går runt som en zombie. Gör saker hela tiden men vet inte om det själv. 
Låg nyss i sängen och läste, blev trött så jag la ifrån mig boken och tänkte vila ögonen lite, sen ringde telefonen. Det va Linda..

-Sover du??
-Öh, nej jag vilar bara..

Jo tjena mittbena.. insåg rätt snabbt att nej, så var inte fallet. Jag hade nog faktiskt slumrat till. Ett bra tag till och med.

Hur som helst, imorn ska jag, Linda, Eve och Helena ut.. Tror det kan bli riktigt trevligt.

Imorn har vi Nalle-loppet på dagis. En variant av Lidingö-loppet fast för barnen. Så imorn börjar jag tidigare för att allt ska hinnas fixas..



Den här bilden passar ju perfekt! En paddington som springer. Avdelningen jag jobbar på heter nämnligen Paddington.

Det va allt från mig idag. Sängen nästa!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ooh, vilken perfekt bild du har hittat! :)

Den borde du skriva ut på jobbet och sätta på diplom till barnen :)



Jobbigt att du är så trött. Men snart är det helg och då hoppas jag att du passar på att vila också (inte bara festa).



Puss puss

2008-09-25 @ 22:53:29
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad mysigt, hoppas barnen slipper springa hela Lidingösträckan ;) Lycka till och ha en trevlig helg!

2008-09-25 @ 22:56:40
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0