Men va??!

Jag DISSAR Valborgs idag, åtminstone festbiten. Kände helt enkelt inte för det. Igår var jag lite pepp när jag fick höra att det skulle bli grillfest hos Cam och dom.. Men den här jobbardagen var typ längst i världen och jag hade stängningen för hela huset. Visserligen gick alla hem hyfsat tidigt, men jag kände ändå stressen att hinna i tid till när dom andra skulle samlas. Eller rättare sagt, jag VISSTE att jag inte skulle hinna. Och när jag känner mig för stressad innan jag ska iväg på fest så brukar det oftast leda till att jag blir opeppad. Så även denna gång, speciellt efter att ha missat bussen från jobbet bara för att ett hänglås inte ville låsa sig och jag kunde nästan nudda bussen när den precis körde iväg. Jävla skit!
Och då var det som kört kände jag. Så jag väntade till nästa buss kom och så åkte jag hem och väl hemma satte jag mig i soffan och insåg hur skön den var. Kände att det var jag, soffan, en godispåse och Mamma Mia-filmen ikväll.

Traskade iväg till Superstore i förhoppning att "mitt" godis kommit tillbaka. På vägen dit ser jag denna "lilla" sega råtta.



Det framkommer lite dåligt på bilden, men den var STOR. Som min fot ungefär, kroppen alltså. Skulle ha fotat den vid min fot kom jag på i efterhand. Den skulle Bosse haft som godis till ikväll.

Väl inne på Superstore hade dom som vanligt inte mitt karra men jag köpte annat iallafall...
Och på vägen hem ser jag detta:



En helikopter med en banderoll (eller vad det nu kallas) med ICA-reklam. "Jag har varit och storhandlat" står det ifall ni inte ser. Men alltså va?? Vad kan det ens kosta att göra sån reklam? Behöver verkligen Ica det? Aja, det var lite coolt iaf. Inte varje dag man ser det... Och slutsatsen är: Tänk så kul man kan ha på vägen till affären. Det här hade jag till exempel inte sett om jag dragit till festen ikväll. Undrar vad jag missar där? Ja det kanske jag aldrig får veta. :)

Men hur som helst så känns det sköööönt att bara ta det lugnt ikväll. Laddar inför morgondagen då syrran kommer. :D

Och jo, inte att förglömma men GRATTIS AMANDA, EMELIE, LINNEA OCH KONUNGEN som alla fyller år idag! HIPP HIPP HURRA!

Kommentarer
Postat av: Molly

schnygg header;)

2009-04-30 @ 23:06:51
URL: http://livetomhenne.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack så mkt maya :)

2009-05-01 @ 03:08:15
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack maya och tack för ditt fina sms :)

2009-05-04 @ 21:25:27
URL: http://emelienor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0