Nattbabbel



Nämen oj, jag tror jag just fick lite fjärilar i magen. Insåg precis vem som kommer hit imorgon, eller idag faktiskt vid närmare titt på klockan. Har som inte riktigt förstått det än eftersom jag inte vågade tro på att han faktiskt skulle komma eftersom jag inte visste om han skulle få åka med pga att han har varit skadad. Men han fick sig med ändå så snart får vi ses!

Annars har jag haft det riktigt bra idag hos moster. La mig för att läsa en stund men somnade och sov säkert nån timme. :-o Sen fick jag god middag o smarrig efterrätt. Men nu är jag hemma egentligen och borde väl kanske sova, men är fast i Gossip girl som vanligt. Baaaara ett avsnitt till, känner ni igen det?

För övrigt så var det ingen kul känsla när jag skulle åka hem ikväll. Precis ALLA utom jag var festklädda. Och där kom jag i mjukisbralla. KUL!!! jag hade oxå gärna varit en av dom. Men jag får väl ta igen mig nästa helg då...



Vi ses om ett tag gubben!

Kommentarer
Postat av: Ida

jaaa visst är hon bra :)

2009-04-19 @ 03:52:36
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: jessica

Det var nog det värsta som kunde hända. hade inte med med kameran förra åreet, så jaag skull ju vara duktig detta år, men icket :P

2009-04-19 @ 10:16:49
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Pia

hoppas ni får trevligt :)

2009-04-19 @ 13:31:01
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det så mysigt :)

2009-04-19 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0