Ny design

Godmorgon världen!

Vad tycks om min nya bloggdesign?! :D Lite grym va?

Det var verkligen på tiden, min förra var på tok för vintrig och det funkar ju inte att ha det på det viset. Tack syster för hjälpen! Du gör alltid så snygga bloggar. En vacker dag ska jag lära mig själv hur man gör. Men det får bli en annan vacker dag.

För den här vackra dagen har jag inte tänkt ägna datorn någon lång stund alls. För nu ska jag ner till tvättstugan å hämta min tvätt. Ja jag lät faktiskt all tvätt hänga kvar från igårkväll och så bokade jag morgontiden idag. Smart va? Tycker aldrig det hinner torka helt annars. Så då kan jag ju lika gärna slänga i en tvätt till. Jag missade nämnligen att tvätta örngottet till påslakanet som jag tvättade igår. Och så kan jag nog hitta nåt mer som ska tvättas oxå.. När man liks håller på. :) Men bara EN tvätt, för sen vill jag ut i solen. Och sen ska jag ju faktiskt bort på påsklunch.



Här ser ni Bosse utklädd till leopard ;)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Verkligen läcker design! Och Bosse passar i leopardklädsel, men han är ju snygg i sin vanliga outfit oxå!

2009-04-11 @ 11:30:56
Postat av: Ida

jag säger det igen, superdupermegasnyggt!

Ha en bra och påskig dag i solen :)

Här sitter jag och tittar ut på mulet väder, men imorgon då jäklar ska även vi få sol så då blir det is och pimpelfiske och allt vad det innebär!



GLAD PÅSK!

2009-04-11 @ 12:15:43
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Albonita

Vilken härlig design :D

2009-04-11 @ 12:57:09
URL: http://albonitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0