Texas burger

Ikväll (efter många om och men) lyckades jag ta mig till Fridhemsplan (en halvtimme för sent) för att käka en suverränt god middag på Texas burger med Camilla, Emma, Lina, Marie, Kim, Sara och Eddie. Åt en supergod Kicken fajita sallad. Till det fick jag en Grevvenns peeerronn ciiiddeeerr feemtio ceenntillitter (med engelskt uttal) mkt gott mkt gott!
Efter käket drog vi vidare hem till Kim o Marie för lite tv-tittande. Robinson och Vid din sida. Bra tv-val där av oss tycker jag. Och framför allt skönt med en lugn kväll.

Haffade en taxi utanför (250 spänn pling katsching) och nu är jag hemma. Nykter och dessutom inte bakis imorgon. Kanske att jag beger mig på en ny spännande prommis, vem vet? Men jag såg på vädret att det skulle bli lite molnigt imorgon. Hoppas det inte stämmer. :-S Men jag känner på mig att jag kommer få igen för all vädermobbing jag gjort mot Norrland idag. Har ringt mååånga bara för att tala om vilket vackert varmt väder vi haft. Kanske förtjänar lite moln helt enkelt. Fan oxå, jag som ville få mer färg i ansiktet. ;-P

 

bilder från Texas burger. Sara, Eddie, Camilla, Kim, Marie, Lina, Emma o jag

Här kommer en rolig bildserie:



Utanför Marie hittade vi ett hallskåp som var snurrbart. Vi snurrade och fann dessa vikter på andra sidan som Emma glatt visar upp. Emma och Camillas första tanke var att nån har ju uppenbarligen ställt sakerna här för att dom inte ville ha dom längre och tänkte att, Yes vi tar dom! perfekt!



Camilla letade påsutrymme (och Emma fortsätter posa för kameran) men det var rätt fullt i påsarna efter all shopping så hon plingade på hos Marie för att be om mer påsar. Marie öppnade dörren och såg vad som höll på att hända och sa...



-Nej nej, det är ingen som har lämnat dom. Dom håller ju på flytta in så dom kan ni inte ta.

Jahapp, då var det bara att ställa tillbaka då. Det var 2 tjejer med nedsjunkna huvuden som lämnade byggnaden. Deras kommentar var:
-Vi skulle inte ha frågat Marie efter fler påsar.

Egentligen borde dom ju få skylla sig själva som ställt sakerna i trapphuset kan man tycka. :-P

Nu ska jag krypa till kojs. Stegräknaren slutade på 21743 steg vilket är 1,3 mil. Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Roligt att du har Skellisar att vara med! Kram!

2009-04-05 @ 01:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0