Trötter

Trött trött trött.. Det är vad jag är just nu om dagarna.

Har kommit fram till att det måste till stor del vara av att jag har järnbrist. Har läst på lite om det och nästan alla symtom stämmer in på mig.Trött och yrsel, kalla händer å fötter, håglöshet är några av symtomen och det stämmer in perfekt. Men däremot har jag då inte hamnat i nån depresion. Måste få en ändring på detta för så här orkar jag inte ha det längre.

Och nu verkar jag vara extra trött för igår slocknade jag redan vid 7 och sov som en stock heeela natten. Hade till och med glömt bort att syrran ringt o väckt mig strax efter 8. Slumrade även till under vilan med barnen idag tills ett av barnen försökte konversera med mig. Och nu är jag lika dundertrött igen och funderar starkt på att gå och sova efter jag skrivit klart detta inlägg.

Tror en förkylning är på ingång. Har så där feberont i hela kroppen. Och det har varit några förkylningar på dagis på sistone. Lotta känner sig precis likadant, så det är med andra ord 2 fröknar som går på halvfart nu om dagarna. Vi får se om det blir bättre. Det kanske var dumt att ta en 2 timmars promenix efter jobbet idag, fast jag ville ju få ihop steg på stegräknaren ju och just dååå kändes det som jag hade ork. :)

Ett extremt roligt inlägg, not! haha



Slänger in en bild på den här trötta killen som oftast är lika trött som jag

Nu går vi och lägger oss, natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia Burman

Men Maya!

När du är så där trött och inte orkar då måste du ju faktiskt försöka VILA när du inte jobbar. Inte gå TVÅ TIMMARS promenader!!!

Nu måste du ta hand om dig själv. Kanske stanna hemma och vila upp dig ordentligt om du känner dig risig?

Jadu... vi pratade väl om... att Ninnie kommer hit bla.

Ta och sov nu en massa, ät mat och c-vitaminer!

Puss

2009-04-07 @ 22:53:04
Postat av: Mammie

Så söt lille Boss är! Kram o gonatt! Och du behöver inte bara c-vitaminer utan mineraler och vitaminer, typ alla sorts, som brukar finnas inklämda i samma lilla tablett. Som i nalle-blettorna! OCH tänk på att med porfyri funkar inte alla typer av kosttillskott! Men nallarna gör det!

2009-04-07 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0