Tillbaka till jobbet

Det här är vad jag gjort sen jag kom tillbaka till Stockholm:

Fredag: Hann inte mer än hem innan det var sovdags

Lördag: 2,5 timmes promenix. Sammanlagt 24773 steg den dagen. Bra gjort tycker jag. Mötte upp Ronita på Söder och käkade middag på Mississippi in. Unnade oss nån cider, men blev sen trötta o gick hem ca halv 12 kanske. Hur som helst trevlig kväll. :)

Söndag: Sista dagen på semestern. Tog en 2 timmars prommis. 19291 steg den dagen. Gick hem till Karin på aftonen och vi tillagade en gryyymt god middag. 2 glas rosévin till det. Ett perfekt avslut på semestern.


Bilder från igår







Bilder från idag

Nu är det dags för damen att gå och lägga sig. Imorgon ska jag stiga upp tidigare än nånsin, det vill säga vanlig arbetstid. Börjar 8 men måste gå för jag har inget SL-kort. Hoppas på sol för då är det 1000 gånger roligare att jobba. Och jag vill ha en så lätt start som möjligt så här efter semestern.

Tack för två trevliga kvällar Ronita och Karin!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

MEN MAYA!!!

Vad har du för tröja på dig på korten från "ronita-kvällen"?!

Hur kan det komma sig att den är i stockholm helt plötsligt?

Har även mina fin-flopps hamnat där? Eller kan jag hämta dom hos Simon?



Maten som du o Karin slängt ihop såg iaf vääääldigt god ut. Och särskilt den fräscha frukten på det snygga fatet, med rosé till.



Hoppas första jobbardagen gick bra! Jag sitter inne på kontoret och önskar att jag var ute i solen....



Puss o kram, din rackare!

2009-08-03 @ 12:12:09
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ronita

Tack själv! =)

2009-08-03 @ 18:03:15
URL: http://dancinprincess.wordpress.com
Postat av: idos

Verkar som det var en toppenhelg! Hoppas första jobbdagen gått bra. Kramen!

2009-08-03 @ 18:18:15
Postat av: Sandra ♥

hoppas din första dag gått bra. jag började med idag, huh.

2009-08-03 @ 18:58:08
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0