Julafton och juldagen

JULAFTON:

Hemma hos mamma o pappa



Jag och syrran försöker posa framför granen, men hon kittlar mig så det gick ju som det gick



Överväntade på tomten och klapparna



Det var tomtemor som kom med finfina paket :)



Jag o Pia hittade gamla tomtebloss så vi gick ut en stund o lekte med dom



Sen åkte jag till Bergsbyn för att träffa Simon o hans familj





JULDAGEN:

Då var det fest såklart. Och här kommer några bilder.

Vi var på förfest hemma hos Joel



Julia, Lina o Anna



Jag o syrran när vi väl kommit in på Station 8



David stylar



Kicki, jag, Julia o Martha



Dags för tequila



Sim o jag



Jag o syrris igen



Det var det för det här året. Det här inlägget blev som en pekbok ungefär. Mycket bilder och lite text. Men jag orkar faktiskt inte skriva så mycket, tycker att bilderna får tala för sig själv. Väldigt väldigt roligt har vi haft iallafall. :D


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag gillar pekboken! Grym! :)

Måste säga att vi ser väldigt tjusiga ut på juldan också :) hihi



kul att se lite bilder.

nu ska jag åka buss till byske (efter en minst sagt snöig promenad ner på stan som jag gruvar mig lite över)



puss o kram

2009-12-27 @ 12:07:32
Postat av: Linda

hejhej! Ni ser ut att ha haft en trevlig jul.. vi med..=) himlar vilken snygg klänning du hade på juldagen och var långt hår du har fått, vilken pingla =)



nu ska jag betala hyran och elen kom jag på när jag tittade in på dig blogg...=)



Gott nytt år!!

2009-12-29 @ 13:50:08
URL: http://abyloppan.blogg.se/
Postat av: Linn

UPPDATERING!!:D



...tack ;)

2010-01-05 @ 20:16:55
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0