Julschemat



Nu har jag riktigt mycket hemlängtan vill jag lova. Väskan är packad och smockfull såklart. Måste köpa ett batteri till min våg så jag kan väga den. Vill ju helst inte ha övervikt. :-S

Jag börjar redan ha rätt mycket inplanerat under julledigheten. Tusan oxå, jag som inte skulle planera nånting och bara ta dagen som den kommer.

23: kommer hem. Paketinslagning och klä granen är vad som står på schemat
24: Julafton
25: Juldagsfestande och Station 8 såklart
26: Annandagen, umgås med Ida, Liza, Amanda o co
27: Uppesittarfest
28: frissan
29: Fotostudion med syrran
30: ?
31: Nyårs... och vad som händer då vet jag inte än. Men nåt festligt lär det ju bli
1: ?
2: ?
3: ?
4: åker hem med morgonplanet

Känns som det är tusen saker man vill hinna med och massor med folk man ska hinna träffa. Och det finns inte många luckor i schemat.. Men jag ska försöka hinna med det mesta iallafall. Längtar som bara den.

Vad ska alla ni som läser detta göra på nyårsafton?

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Syrro Byrro!



Tänk på att det går dela upp dagarna också. T ex, bara för att det står att du ska vara med liza m fl på annandagen så kan du ju hinna ut till Vickan o hälsa på bäbis på morgonen, äta lunch hos mormor o morfar osv.. man har ju även hela dagar på sig!



Och du verkar ju mest av allt ha planerat in kvällsaktiviteter. Puss puss!

2009-12-22 @ 10:03:11
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0