Snö snö, mera snö

Trodde aldrig det skulle sluta snöa. Det har verkligen ÖST ner snö från himlen non stop i över ett dygn. Men nu har det slutat snöa iallafall. Och jag har varit på stan och handlat dom sista (?) julklapparna.





Sne bild, men ja ni ser ju hur mycket det snöar! :D





Det enda jag verkar fota för tillfället är mina fönster, snön och Bosse. Haha! Men jag är bara så fascinerad över julen och snön...och Bosse förstås



Slänger in en bild på mig och min favvopälsmössa :)

Förresten så gick jag in på NK och tittade på bebiskläder. Fanns en hel del söta och en hel del DYRA!!! tänka sig att det finns dom som köper till exempel en stickad tröja till en nyfödd bebis som kostar över 1000 kr som dom knappt hunnit ha på sig förrän dom vuxit ur den. Bara för att det var en Ralph Lauren. Ja det finns ju dom som har råd, jag är inte en utav dom!

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar. Vi har nästan inga barn och det ska bli så skönt! :D Oj vad vi ska leka i snön!!! På onsdag bär det av. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Va kul för dig att du fick snö ner till ön :)



Hoppas vi ses i jul!



Kramar

2009-12-20 @ 21:41:42
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Älskar bilden på Bosse. Speciellt för att svansen svajjar fram där bak :D

2009-12-20 @ 23:16:14
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anna

Ett tips är att kolla in Ralph Lauren och andra dyra bebiskläder på ebay, samma tröjor som finns på NK kan du köpa där för 150:- inklusive frakt, nya med lappar.

2009-12-21 @ 19:39:00
URL: http://www.familjenbergstrom.com/samlaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0