Camillas födelsedagsfest!

Igår fyllde Camilla 24 år och bjöd på fest. Alla på festen kommer från Skellefteå (förutom en tror jag) så det kändes i princip som att vi var i Skellefteå igår. Var riktigt skoj hela kvällen. Totallyckat!


Födelsedagsbarnet

 Camilla, Linnea o jag

 Nina, Li, Karin, Julia o Ronita

 Sara som samma dag varit hårmodell, fått en supersnygg frilla och blivit fotad av självaste Bingo.

 "tappat bort namnet" och Linnea

 Glasögonormarna

 Nina o Li

 Marie

 Julia o Karin

 Kim

 Folk

 Erica och Clara

 Kim och....


 på väg in till stan

 Äntligen hemgång.

Sådärja nu har nog ALLA fått sig en stund i rampljuset. Om än dom inte vet om det. :P

Kvällen var lång men trevlig. Kom hem efter 5 nångång. Eller hem och hem. Sov över hos Camilla för att slippa åka hem ensam. Och det var bra för då hade jag nån att bakishänga med idag. Ronita kom och gjorde oss sällskap och vi köpte pizza och såg sex and the city hela dagen. Kunde inte blitt bättre. :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul med fest!

Dagen idag med pizza o satc lät däremot riktigt riktigt bra! :D

Vi ses snart, gullet!

2009-02-22 @ 23:17:34
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: linda

Tja! konstigt de dära med spisen hörru...=)

tänkte bara säga att vi åker till Göteborg idag och stannar över tills imorgon så det blir på tisdag vi kommer till sthlm.. ok med dig?

Kram,kram

2009-02-23 @ 08:48:12
Postat av: Pia

Hej hej!



Du missade min namnsdag!! :'(

Stora tårar rullar ner för min kind.



Hihi, nä det är lugnt Maya. Jag är själv väldigt dålig på att komma ihåg namnsdagar så du behöver inte våndas. Fast du brukar ju vara bra på det annars. Matte har namnsdag imorgon.



Jo, det är ett nytt linne. Köpte det på rea på Gina för typ 49 kr. Det är ganska fint faktiskt. Kan skicka nån bild sen där det syns bättre.



Pussis o kramis!

Vi ses SNART!!!



ps. hur ska vi göra med systerbloggen?

2009-02-23 @ 12:02:29
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0