Snart helg på riktigt!

Tack för den härliga responsen i kommentarsfältet! Kul ni gillar mitt kakel. Ibland får jag såna här fixar-ryck.

Hittade mer sånt där klisterpapper idag, men det var fel. Det var halvmatt och inte högblankt svart. Så det går ju inte. Ska leta vidare mer imorgon om jag finner tid. Vi har nämligen stängt dagis imorgon eftersom vi har utvecklingsdag. Känns lite drygt, men samtidigt inte. Hoppas vi får god mat.

Dryg dag idag. Jobbade från 8 till 18. Skulle egentligen slutat kl 4, men vi hade ett möte halv 6 så jag stannade kvar till dess. Dagen har kryyypt fram. Trist! Däremot kul att Lotta är tillbaka från Thailand.

Ser däremot fram mot helgen. Imorgon kommer Linda å Stina tillbaka från Mexico. Dom lär ju va hyfsat pepparkaka. :-S Och jag, vit som snö. Ska hålla mig borta.
Rille kommer även imorgon för han ska hjälpa Linda flytta alla hennes saker tillbaka till norr. Och så undrar jag om inte danskarna kommer oxå. Isåfall ska vi alltså rymmas 6 personer att sova här. :-S shiiit hur ska det gå?
Skulle gissa på att det kommer bli Linda å Rille som får inta sängen, jag å Stina på soffan å danskarna på golvet.

På lördag ska jag på födelsedagsfest. Camilla som ska bli 24. Camilla gick jag samma klass som när jag gick estetisk dans. Många ur den klassen som numera bor i Sthlm. Kul tycker jag. Är riktigt peppad på fest. Minns typ inte senast. :D (Och då är det inte för att jag var för full, det jag menar är att det var längesen sist jag festade :-P )

Avslutar med en bild på en hockeyhunk.



Min Simpa har bytt ut fotbollspelandet till hockey för en dag. Looking goood! ;)

Och jo PS. den där filten jag nämnde i ett inlägg som jag inte visste om den skulle överleva tvätten eller ej. Kan gladeligen meddela att den överlevde. Så nu slipper jag köpa en ny till Linda. :P Sicken tur!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, hockey är ju mkt bättre sport än fotboll. Men jag vet inte riktigt om Simon ser ut som någon hockeyspelare? :O Snart lite hockeyfrilla iaf om han fortsätter spara i nacken... ;)



Kul att Lotta är tillbaka. Kolla upp hur det ser ut nästa fredag!



pusspuss

2009-02-19 @ 23:31:08
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: S

Jaså mitt idol-hockey-kort har hamnat på bloggen, där ser man :) Hockey är sjukt kul, tyvärr går det inte att kombinera med fotbollen. Skulle dock vara intressant att höra vad Pia grundar sitt "hockey är mkt bättre än fotboll" på...men inte helt oväntat att en Skelleftebo säger så...

Att jag inte ser ut som en hockeyspelare tar jag dock som en komplimang :)

2009-02-21 @ 13:55:29
Postat av: Pia

hehe, Simon! Jag kan stolt meddela att jag inte sett en enda match av varken hockey eller fotboll i år. Så intresset är inte så stort överhuvudtaget. Däremot har jag tidigare kunnat tycka att hockey är lite kul att se på, fotboll har jag aldrig förstått mig på :P



För mig får gärna alla aik:s pengar läggas på kultur i stället!



Sen gillar jag ju personligen bättre att spela hockey/bandy mer än fotboll..

Men det är nog för att jag gillar att åka skridskor och när man hade skridskor på skolan hade jag lite större chans än i alla övriga konstiga helt oförståbara bollsporter! :D

2009-02-21 @ 15:30:00
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0