Utmaning!

Jag har nu blivit utmanad av Ida
Utmaningen:

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Bilden föreställer ingen mindre än BOSSE, som just blivit väckt utav mig för jag tyckte han skulle busa lite. Vilket gjorde att han mest låg på golvet och slöade men då och då orkade sticka ut en klo för att fånga grejerna jag kastade omkring honom. Här på bilden ser ni hans julklapp han fick av Karin o Tommy. Tommy har själv gjort en råtta av ett litet rep. Fiffigt! Och den gillas enormt, åtminstone då man orkar busa. :-P

Jag utmanar: Linda Liza Emelie Sofia Tommi och Ferdik


Kommentarer
Postat av: Pia

Lill-Bosse :)



Testade råttan på Totte nyligen när jag var där. Det funkade det med!



Måste dock säga att det inte var så superöverraskande att det var just Bosse som kom med på bild. Tur han är söt!



Kramen bananen

2009-02-10 @ 21:21:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Tack så himla mycket!:) Kraam!

2009-02-10 @ 21:40:25
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Tommi

Hehe...nu är det ju så att jag har ny dator och inga bilder på den ;)



Jag vann!

2009-02-12 @ 08:24:13
URL: http://www.mimmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0