Förkylningsträsket

Nej men så trevligt. Jag har återigen trillat ner i sjukdomsträsket. Denna gång är det en vanlig hederlig förkylning. Så oerhört långtråkigt det kan bli. Räcker det inte snart? Kan jag inte bara få hålla mig frisk? Grrr!

Så här många gånger har jag varit sjuk det senaste halvåret:

Okt (eller var det november) hade jag vinterkräksjuka
Dec: Strax innan Lucia, var jag förkyld och annandag jul fick jag den oerhört charmiga influensan
Jan: Vinterkräksjukan igen
Feb: Förkyld

Det är 5 gånger på 5 månader. Så går det om man jobbar på dagis antar jag..? Jag börjar bli lite trött på dessa sjukligheter faktiskt. Fast å andra sidan, kan ju vara glad att jag inte drabbas av värre sjukdomar.

Simon tror att jag blivit sjuk av längtan efter honom eftersom jag blev sjuk just efter han åkt hem. Ja det kanske är så det är.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kanske beror på att du gått ner så mkt i vikt?!



Hoppas du blir frisk snart!



Kramar

2009-02-12 @ 22:15:46
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Ligger nåt i det Linn säger... och så kan du ju alltid bättra på vitamin och mineralintaget också. Men det är viktigt att äta och sova ordentligt för att hålla sig frisk. Puss puss

2009-02-12 @ 22:41:33
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0