Finfrämmen

Vilken härlig helg vi haft jag och Simme. Alltid mysigt att ha honom på besök.

Det tycker Bosse med!



Vi hade stylat Simmes hår lite om ni undrar.. :P

 

Det var i torsdagskväll han kom hit. Blev en lugn kväll.
På fredagen var jag på jobbet medan Simon var inne i stan. På kvällen gjorde vi en god kycklingsallad till middag och tittade på Lets dance.



På lördagen åkte vi in till stan på en shoppingrunda. Jag hittade dessa skönheter:



En brun top från Zara. (39 kr på rea) och ett par pumps från Din sko.



Nu får det verkligen vara SKO-STOPP ett bra tag för fröken Maya. Nu har jag nog allt jag behöver i skoväg. ;)

På kvällen hade vi planer på att gå ut och äta. Men vi var lite trötta i benen och valde att stanna hemma och göra en god middag istället. Och den blev då minst lika god som om vi hade ätit ute.
Dessutom kunde vi titta på Melodifestivalen samtidigt. Perfekt!



Ikväll har vi varit på bio och sett Australian. En helt okej film tycker jag. Men det bästa av biobesöket var nog den gulliga gubben som innan filmen hälsade alla välkomna och drog lite info om filmen. En sån sak glömmer man aldrig.



Imorgon bitti åker Simon hem och jag får återgå till ensamheten. :-P Fast nä det är klart, jag har ju Bosse. :)
Har haft en toppenhelg och ser redan fram emot nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: Pia

Måste säga att toppen från Zara var ett verkligt fynd! Blir lite avis på den!



Fina bilder. Iaf några av dom! ;) Hihi



Puss på dig

2009-02-09 @ 12:03:08
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Verkar som ni haft en toppenhelg:) Vet du idag Maya, jag har funderat hela dagen på att jag vill bo i Sthlm! Jag är så avis på dig som får bo där ;) Men snart kommer vi iaf o hälsar på! Kraam

2009-02-09 @ 15:12:46
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitsnygga skoj! Du måst sluta köpa skor nu maya, jag blir så avis:P



haha ja han säger dom sötaste sakerna, men bara då han är full typ:P

2009-02-09 @ 20:27:58
Postat av: jessica

Skitsnygga skoj! Du måst sluta köpa skor nu maya, jag blir så avis:P



haha ja han säger dom sötaste sakerna, men bara då han är full typ:P

2009-02-09 @ 20:29:04
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är utmanad!

2009-02-10 @ 15:32:34
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Simpa

Biograf-Gubben var hur skön som helst "Jag tycker den här filmen har allt som en bra film ska ha, så nu kör vi!" haha, riktigt shysst med en presentatör före filmen.

Sen var det ju ett hyffsat lyft att bo i nya lägenheten istället för den gamla skokartongen ;)

2009-02-10 @ 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0