Vilka fynd!

Idag har jag fyndat på Top Shop!

Ett par skor som jag föll pladask för. BARA 500 kr, hade kostat 1700.
Och en jacka för 200. Inget onödigt, bara nödvändigt. :P (Ööh vare inte jeans jag skulle köpa?!!)





Just looove those shoes! :D

Jag å Linda åkte in till stan direkt efter mitt jobb nämnligen. Shoppade som sagt och sen käkade vi på Helmers och väntade på Stina som kom tillbaka från Gran Canaria där hon är reseledare. Imorgon åker hon och Linda till Mexico för två veckors semester. Är hyfsat avis vill jag lova.



Men jag har ju tur som får hit Simon i helgen. Kommer bli sååå mysigt och jag längtar verkligen. Imorgonkväll kommer han och det känns helt ofattbart men underbart såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0