Många om och men..

Idag har jag bollat fram och tillbaka. Ska jag in till stan eller ska jag inte? Är jag stansugen? Är det inte lite onödigt att åka in till stan för ett par jeans som man mest troligt aldrig kommer hitta och istället köpa en massa onödigheter och slösa pengar? Och när det dessutom är så vackert väder ute. Vore det inte bättre att ta sig en promenad då? Kanske hinner jag gå en sväng på stan imorgon istället innan jag åker till Arlanda och käkar med mammsen?

Svår beslutsångest. Men efter många om och men vann promenaden. Råkade trilla in på Hemtex i centrum och köpte 2 dukar på rean som jag tror kommer bli jättefina i köket o vardagsrummet. Så det blev ju nåt handlat iallafall. Om än inte jeans.
Sen promenerade jag vidare. Tog mig en titt på Pernilla Wahlgrens hus. Det var stort, men till min besvikelse väldigt liten gård.. :-/ Trist! Och dessutom hade hon kvar eljusstakarna. Aja baja!

Nu har jag lagt i en tvätt. Känner att jag vill tvätta allt jag äger så allt ska kännas fräscht nu i nya lägenheten. Så därför bokade jag även tvättiden imorgon bitti. Smart!
Resten av kvällen ska spenderas tillsammans med flyttlådorna. Nu är det dags att grejerna som ligger i lådorna ska få komma på sin rätta plats. :) Ska ta bilder sen på lägenheten o lägga upp på bloggen så ni får se hur det ser ut.

Idag fick Bosse vara ute på balkongen en stund. Det tyckte han om. Men jag blev lite skraj när han hoppade upp på räcket. Gäller att ha uppsikt på den lilla rackarn.

Idag säger vi Grattis till Linnsan som både fyller år och har en bebis i magen! :D

Nu är det 3 av mina kompisar som ska ha barn i sommar. Alla i juli tror jag..? Passande till min semester!
Själv nöjer jag mig med Bosse och kidsen på jobbet än så länge. :-P

Kommentarer
Postat av: Pia

bra att du skippade shopping - gäller ju att spara pengar till semester osv också! ;)



ser fram emot när vi ska komma ner och hälsa på :)

2009-01-31 @ 21:32:32
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0